Licitatie Publica - CARBURANTI AUTO SUB FORMA DE BONURI VALORICE DE CARBURANT AUTO
Anunt de participare numarul 141176/19.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220137, Romania, Punct(e) de contact: ION MANEA, Tel. +40 0372521151, Email: [email protected], Fax: +40 0372521151, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CARBURANTI AUTO SUB FORMA DE BONURI VALORICE DE CARBURANT AUTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Consiliului Judetean Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 820, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: AN1 Contract susecvent de 205200 lei fara TVA; AN2 Contract susecvent de 205200 lei fara TVA; AN3 Contract susecvent de 205200 lei fara TVA; AN4 Contract susecvent de 205200 lei fara TVA Cantitati minime contract subsecvent 5100 litri benzina si 3450 litri motorina. Cantitati maxime contract susecvent 20400 litri benzina si 13800 litri motorina
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de 136800 litri combustibil din care 81600 benzina si 55200 motorina pe baza de bonuri valorice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de 136800 litri combustibil din care 81600 benzina si 55200 motorina pe baza de bonuri valorice.
Cantitatile minime ce urmeaza a fi achizitionate sunt 20400 litri benzina si 13800 litri motorina, iar cantitatile maxime sunt de 81600 litri benzina si 55200 litri motorina.
Valoarea estimata fara TVA: 820, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data limita de primire / depunere a ofertelor si trebuie prezentata in original. - 10 % din pretul contractului, exclusiv TVA. Se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis la Trezoreria statului si pus la dispozitia Achizitorului. Suma initiala care se depune de catre Contractor nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul Contractului cu respectarea prevederilor HG 1045/2011. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. 1.Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ?Formular anexat. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul anexat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document in care va face referire numai la lit.a), c) indice 1 si d). 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant si /sau tert sustinator)trebuie sa completeze ? Formularul anexat Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt prezentate in continuare, depun aceasta declaratie: Presedinte ? IOAN ADRIAN DUICU, Vicepresedinte ? BADANOIU ADRIANA; Vicepresednte ? GEORGESCU ALADIN GIGI, ing.Strinoiu Bogdan - manager proiect, Manea Ion ? Compartiment Achizitii Publice, consilierii judeteni: Alexe Virgil, Baboniu Nastasia Sanda, Badanoiu Adriana, Balanescu Alexandru, Balu Marius, Biriboiu Oana Adriana, Dracea Florin Ionut, Draghici Adrian, Dumitrache Claudiu, Firu Stela, Floari Gheorghita, Manofu Silviu Eugen, Mazilu Ionela, Munteanu Marcel, Negru Ionica, Nicolicea Tiberiu Alin, Nicolicioiu Cristian Sorin, Nistorescu Sever Cristian, Nodit Andi, Piciorus Valentin Eugen, Popescu Doru, Scarlat Florin Dan, Sibinescu Ionut, Spataru Nelu Eugen, Steanta Dumitru Cosmin, Tatormi Valentin, Tufis Ion, Tutu Ecaterina). 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat) va completa- Formularul anexat. 5.Declaratia privind concordanta participarea la procedura cu regulile de concurenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul anexat. 6.Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finamtelor Publice. 7.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. NOTA referitoare la certificatele de la punctele 6 si 7: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local inconfomitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana. - Certificat constatator emis de ORC pentru ofertantul care participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat.
( Pentru persoanele juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare de 300.000 lei - formular 12C
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract cu valoare mai mare sau egala de 150.000 lei fara tva - se va prezenta formularul 12D;
- sa detina cel putin 1 statie de distributie in fiecare municipiu resedinta de judet ? se va prezenta lista completa a statiilor de distributie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2013 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti, sala 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare:
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele situate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare in plicuri inchise si sigilate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art 256 indice 2 din OUG nr 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mehedinti
Adresa postala: str Traian nr 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220132, Romania, Tel. +40 0372521151, Email: [email protected], Fax: +40 0372521151
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2012 09:11