Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Carburanti (benzina si motorina) in baza Cardurilor carburant? -120 buc.


Anunt de participare (utilitati) numarul 134404/29.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Punct(e) de contact: Vivianne SAVA, Tel. +40 0259436934, Email: [email protected], Fax: +40 0259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE PE ACTIUNI CU CAPITAL INTEGRAL DE STAT
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Carburanti (benzina si motorina) in baza Cardurilor carburant? -120 buc.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sect. Transport str.Sos. Borsului km.5.Motorina si benzina in baza cardurilor la statiile de distributie proprii, partenere, afiliate din reteaua nationala a ofertantului
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de carburanti (benzina si motorina) in baza cardurilor carburant, pentru mijloacele autopropulsate si echipamentele de mica mecanizare de la SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30163100-0 - Carduri pentru cumparat combustibil (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate de combustibil estimat pe 12 luni in baza cardurilor carburant - 120buc.: - 14.500 l benzina- 275.000 l motorina
Valoarea estimata fara TVA: 1, 517, 540RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
30.000lei, Valabilitate 90 zile de la data limita de dpunere a ofertei, sa acopere cel putin perioada de valab. a ofertei.Forma de constituire: Scrisoare de garant. de particip. care se prezinta in original, emisa de o banca pt. cuantumul si per de valabilitate solicitate sau Polita de asig. emisa de o soc. de asig.conform Formularului.7.sau Ordin de plata(vizat de banca): in contul LEI RO41BRDE050SV03433450500 BRD Oradea, sau;E RO89BRDE050SV06522910500 BRD Oradea, in copie sau original; Instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc.de asigurari va fi prezentat in original inclusiv toate anexele (ex. Cond. de asigurare, Alte clauze, etc)si dovezile privind achitarea primelor de asig. pt. per. de valab.a ofertei (OP vizat banca, chitanta), fara cota de franciza sau alta clauza care sa dimin valoarea despagubirilor, pt cuantumul si per. de valabilitate solicitate. Autoritatea Contr.va retine garant. de particip. in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig., ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin documentatia de atribuire;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) contestatia formulata de Ofertant a fost respinsa-conf art.278 ind.1 alin.(1)lit. b)din OUG.nr.34/2006, respectiv 5.297, 54 lei. Garant. de particip. va fi irevoc. Dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor. Aut. contr. va elibera/restitui garant. de particip. conf prevederilor art.88 din HG.925/2006, cu modif.si completarile ulterioare; 10% din valoarea contractului fara TVA, constituita in termen de 5(cinci) zile de la semnarea contractului, prin una din urmat modalit, .: Prin retineri succesive de 10% conf.HG.1045/2011.Scrisoare de garant de buna exec emisa de o banca, valab cel putin pe per de derulare a contract, in original, Formular 8, Garantie emisa in cond legii de o societate de asigurari in original inclusiv toate anexele(ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare(ordin de plata vizat banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu aut contr, va contine numele in clar al Aut Contr si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnat autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garant de buna executie comune cu alte investitii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) formular nr.92. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare formular nr. 3, ( persoanele ce detin functie de decizie : director general ing. Ovidiu Gavra, director economic ec. Aniko Kuntz, director tehnic ing. Gheorghe Popa, director comercial ec. Claudiu Pop si sef comp. achizitii publice ing. Vivianne Sava ), care obligatoriu va trebui prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent formular nr.1, care obligatoriu va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare formular nr. 2, care obligatoriu va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile la bugetul de stat consolidat, formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine.6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine.Aceste documente vor fi prezentate si de sustinator, daca este cazul.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a lunii anterioare termenului de depunere a ofertelor.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis cu maximum 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executia de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoanele juridice ? fizice straine vor prezenta documente echivalente, care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a tuturor documentelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor furnizari de carburanti (benzina si motorina) in baza cardurilor carburant din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cel putin unul sau maxim 3 documente/contracte prin care ofertantul sa confirme livrarea de carburanti (benzina si motorina) in baza cardurilor carburant a caror valoare cumulate sa fie de 1.517.000, 00 lei. Se va prezenta - recomandare /document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale;.
Se solicita prezentarea unei declaratii referitoare la gradul de acoperire cu statii de distributie pe care o detine ofertantul.
Standard ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 11:00
Locul: S.C. COMPANIA DE APA ORADEA S.A str. D. Zamfirescu nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie (model propriu) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere, in forma autentificata, va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Astfel, daca fiecare dintre asociati se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004. Complectare la III.1.1.b.- In cazul unei asocieri, documentul va fi emis integral in numele si pentru Lider.Aut contr va elibera/restitui garantia de buna executie conf art.92 alin.(2)HG.925/2006. Autoritatea Contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea oricaror documente in original pentru confruntare. Completare la pct.IV.4.2 - In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti, care ofera preturi identice, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma compararii preturilor reofertate, respectand criteriul de atribuire stabilit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante conf art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA
Adresa postala: str. Duiliu zamfirescu nr.3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Tel. +40 0259436909, Email: [email protected], Fax: +40 0259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2012 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer