Licitatie Publica - Carburanti pentru autovehicule
Anunt de participare numarul 73725/18.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI BRASOV
Adresa postala: Brasov, B-dul Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Muncaciu, Tel.0268/470220, Email: [email protected], Fax: 0268/414925, Adresa internet (URL): http: //www.prefecturabrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carburanti pentru autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: punctul de lucru al furnizorului (statia de distributie produse petroliere)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 116, 593.41EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente la inceputul fiecarui an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de carburanti pentru autovehiculele din dotarea autoritatiicontractante, prin statiile de distributie ale furnizorului.
Modalitatea de plata este cardul de credit sau bonurile valorice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt prevazute in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 116, 593.41EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de buna executie in cuantum de 1% din valoarea contractului de achizitie publica.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia personala a ofertantului
1.1 Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Completare si prezentare formular nr. 12A.
1.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Cerinta obligatorie: Completare si prezentare formular nr. 12B. Ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva; ofertantul are insa obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, dar nu mai tarziu de data adoptarii deciziei de atribuire.
2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
2.1 Persoane juridice romane - Cerinta obligatorie: a)Prezentare fisa de informatii generale (formular A);b)Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.
2.2 Persoane juridice straine - Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani Formular B. Poate fi exclus din procedura de atribuire ofertantul a carui cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este mai mica decat 1.350, 00 mii lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: a)Autorizatie de comercializare combustibili autob)Certificat de conformitatePentru fiecare produs ofertat operatorul economic va prezenta certificat de conformitate emis de un laborator de incercari atestat de catre o autoritate competenta, organisme de certificare de produs sau organisme de inspectie independente, recunoscute de Ministerul Economiei. Specificatiile tehnice ale produselor ofertate trebuie sa corespunda intocmai prevederilor caietului de sarcini.In cazul in care certificatul de conformitate este emis de catre laboratorul propriu, ofertantul va prezenta autorizatia de atestare a laboratorului de incercari emisa de autoritatea competenta.c)Declaratie privind dotarea cu utilaje si echipamente tehnologice ale statiilor de distributie a carburantilor (formular C)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2009 11:00
Locul: Institutia Prefectului Judetul Brasov, b-dul Eroilor nr. 5, etaj 1, camera 130.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit legal de ofertant.Prezentare ordin de deplasare (delegatie), imputernicire (formular G).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, conform prevederilor art. 256/2 litera b) din O.U.G. nr. 19/2009, privind unele masuri in domeniul achizitiilor publice.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului Judetul Brasov, Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: b-dul Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/470220, Email: [email protected], Fax: 0268/414925, Adresa internet (URL): www.prefecturabrasov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2009 09:41