Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Carburanti pentru autovehicule pe baza de bonuri valorice - benzina fara plumb COR 95


Anunt de participare numarul 123478/15.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ALBA
Adresa postala:  I. C. BRATIANU nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Punct(e) de contact:  CETINA NICOLAE, Tel. 0258/806161, In atentia:  CETINA NICOLAE, Email:  [email protected], Fax:  0258/810683, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carburanti pentru autovehicule pe baza de bonuri valorice - benzina fara plumb COR 95
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - la statiile de distributie din reteaua nationala si a partenerilor operatorului economic declarat castigator.
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 620, 969RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in perioada de valabilitate a acordului cadru, ori de cate ori este cazul, in functie de necesitatile autoritatii contractante si fondurile alocate pentru acestea
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il constituie furnizarea de carburanti auto - benzina fara plumb (cu cifra octanica min. 95 SR EN 228/2008) prin statiile de distributie ale furnizorului pe baza de bonuri valorice, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 90000 litri
maxim 617400 litri
Valoarea estimata fara TVA: 2, 620, 969RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 7.800 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de5% din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitateaFormularulnr. 12 A din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;
-Declaratie privind neincadrareala art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 Formularul nr.12 B din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;
-Declaratie pe propria raspundere privind participarea laprocedura Model nr. 2 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;
-Certificate constatatoare (in original, copie legalizata sau xerocopie semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat si cele locale, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezidentex. -A.N.A.F.), valabile la data deschiderii ofertelor).
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea produselor de natura celor care fac obiectul achizitiei- original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul;
-Certificat de inregistrare-copie semnata si stampilata conform cu originalul;
-Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane (original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Va fi prezentata lista cu numarul si amplasamentul statiilor de distributie de pe teritoriul Romaniei din care se va face livrarea carburantuluipe baza de bonuri valorice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim o statie de distributie(proprie, partenera sau afiliata) situata in fiecare judet si municipiu Bucuresti unde se poate alimenta benzina fara plumb COR 95 pe baza de bonuri valorice.Cerinta solicitata in vederea optimizarii traseelor si pentru asigurarea utilizarii eficiente a fondurilor ce se vor aloca cheltuielilor cu carburanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul, iar restul detaliilor conform documentatiei de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
31667 / 07.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2011 12:00
Locul: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ALBA, STR. I.C.BRATIANU, NR.1B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta o imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oferta va fi depusa pentru cantitatea maxima de carburanti ce se estimeaza a se achizitiona pe perioada de derulare a acordului cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel ALBA IULIA
Adresa postala:  Alba Iulia , Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258/810289, Email:  [email protected], Fax:  0258/ 810293
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se poate depune in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act sau refuzul de a emite un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic
Adresa postala:  INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ALBA, Str.I.C. Bratianu, nr.1B, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258806161, Email:  [email protected], Fax:  0258810683, Adresa internet (URL):  www.politiaalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2011 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer