Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CARNE DE PASARE; CARNE DE PORC; CARNE DE VITA


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
666.839 RON

Castigatorul Licitatiei: MIRALEX S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 135348/01.08.2012
Informatii anunt de participare asociat 127156
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Adresa postala: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: Elvira Rotariu, Tel. +40 232272122, Email: [email protected], Fax: +40 232240088, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate locale
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
CARNE DE PASARE; CARNE DE PORC; CARNE DE VITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediile Centrelor de Plasament din subordinea DGASPC cf Anexei nr. 2 aferenta modelului de contract
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? LOT 1 - CARNE DE PASARE ? ficat de pasare, piept de pui cu os, pipote cu inimi de pui, pui fara cap si gheare (grill), pulpe pui cu spata, tacam de pui; LOT 2 ? CARNE DE PORC ? carne de porc carcasa degresata, pulpa porc fara os, ficat de porc, limba de porc, buturele, oase Garf, carne de porc tocata preambalata;LOT 3 ? CARNE DE VITA ? carne de vita vrabioare, pulpa vita fara os, carne de vita tocata preambalata. Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.Valoarea estimata fara TVA: lot 1 -minim 352623, 00 ron si maxim 458409, 90 ron; lot 2 - minim 235485, 00 ron si maxim 306130, 50 ron, lot 3 - minim 81717, 00 ron si maxim 106232, 10 ron. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2012(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
15111000-9-Carne de bovine (Rev.2)
15113000-3-Carne de porc (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
666, 838.8RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S90-148269din08.05.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 21075 Denumirea: CARNE DE PASARE;CARNE DE PORC;CARNE DE VITA
V.1) Data atribuirii contractului 16.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MIRALEX S.R.L.
Adresa postala: Str. Bicaz, Nr. 8, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600293, Romania, Tel. 0234576309, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234576309
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 669825.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 666838.80 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 2, 3
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Documentele de inscriere la procedura1. Scrisoare de inaintare la procedura (formular tip al organizatorului ? Formularul 1 din Sectiunea Formulare)-in original2. Imputernicirea scrisa, prin care reprezentantul operatorului economic este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractuluide achizitie publica (Formularul 3 din Sectiunea Formulare) ? in originalImputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate al persoanei imputernicite (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport)3. Garantia de participare conform prevederilor III 1.1.a)4. Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul)Modelele formularelor se regasesc in Sectiunea ?Formulare?.Dovezile privind calitatea de IMM sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie.5. Acord de asociere, daca este cazul ? in originalNota: neprezentarea garantiei de participare la procedura, in forma si cuantumul solicitate, atrage dupa sine returnarea ofertei nedeschise. Neprezentarea oricaruia dintre celelalte documente de inscriere, enumerate mai sus, atrage dupa sine respingerea ofertei de catre comisia de evaluare.ALTE INFORMATIIIn cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In situatia in care egalitatea persista, autoritatea contractanta poate atribui contractul unuia dintre ofertantii care au oferit cel mai mic pret , pe baza aplicarii unor criterii suplimentare, cu caracter exclusiv tehnic.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al DGASPC Iasi
Adresa postala: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Localitatea: IASI, Cod postal: 700309, Romania, Tel. +40 232474800, Fax: +40 232279654
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer