Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - carne de porc refrigerata


Anunt de participare numarul 42009/29.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02022
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Punct(e) de contact: Ermil Chelariu, Tel.655650 int. 129 sau 139, Email: [email protected], Fax: 610064
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
carne de porc refrigerata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: um 02132 Constanta, um 02146 Mangalia, UM 02145 Constanta (inclusiv 02022 si submarinul Delfinul)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare carne de porc refrigerata ( jumatati de porc, semicarcase, fara slanina cu strat discontinuu de grasime, cu o grosime de maxim 5mm pe o suprafata totala de maxim 10%), calitatea I
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15113000-3 - Carne de porc (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
carne porc refrigerat: cantitate minima 61.700 kg, cantitate maxima 89.100 kg
Valoarea estimata fara TVA: 972, 972RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se incheie pe cantitatea minima, cu posibilitatea suplimentarii prin act aditional
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare- 8000 lei; garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individual sau in asociere.Grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul are obligatia sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art181 din O.U.G.34/2006, confirmate prin certificate fiscale care atesta indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat si taxelor locale, certificat de inregistrare si constatator emise de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice/fizice romane, certificat de inregistrare in scopuri de TVA, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare pentru persoane juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil 31.12.2006- informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani, de cel putin 2000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista livrari produse, insotita de recomandari-mijloc de transport specializat-delegat la livrare-declaratie/certificat de conformitate-raport de incercare emis de UM 02411 Bucuresti sau alte laboratoare acreditate RENAR-HACCP producator-ISO 9001 producator/echivalent in UE-licenta de fabricatie-autorizatie livrare produse
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea in ultimii 3 ani a unui/unor contract/contracte de cel putin 61.700 kg
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritatii contractante, in urma unei solicitari scrise
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.Traian, nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/606598, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02022 Constanta
Adresa postala: Str.Fulgerului, nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Tel.0241/610064, Fax: 0241/610064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2008 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer