Licitatie Publica - Carne de porc,carne de vita, carne de pasare
Anunt de participare numarul 119016/08.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Adresa postala: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900665, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Calut, Tel. 0241480851, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241694137, Adresa internet (URL): http: //www.dgaspc-ct.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carne de porc, carne de vita, carne de pasare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: zilnic, in termen de maxim 24 de ore de la solicitare, catre centrele aferente D.G.A.S.P.C. CONSTANTA, situate in urmatoarele localitati: Constanta, Mangalia, Navodari, Negru-Voda, Techirghiol, Lazu, Agigea, Poarta-Alba, Cumpana, obligatoriu in intervalul orar 8.00- 14.00
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Carne de porc , Carne de vita, Carne de pasare conform cerintelor minime din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
15111100-0-Carne de vita (Rev.2)
15113000-3-Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cantitatilor minime si maxime exprimate prin caietul de sarcini, pentru fiecare produs in parte
Valoarea estimata fara TVA: 1, 132, 515.5RON
II.2.2) Optiuni
Da
prel. contr. conform art. 6, alin 3 din H.G. 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar. part. lot1:6.200lei;gar. part. lot2:3.500lei;gar. part. lot3:12.900lei;cu termen de val.90zile;gar.de buna exec 5% din val contr fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.priv.eligib;decl.priv.neincadrarea in prev. art.181;certif. priv. oferta independenta;certif. constat. plata bugete de stat si locale;certif. const. si inreg. ORG;inform. priv. subcontactantii;inform. priv. asocierea;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cif. de afaceri pe ultimii 3 ani, bil.contab 31.06.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra afaceri solicitata lot1:600.000lei;lot2:350.000lei;lot3:1.200.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
exp.sim. 3ani-cel putin un contr. care sa dov. exp. sim.;decl. priv. echip. tehnice.;certif. iso9001 sau echiv., iso 22000 sau echiv.;lista oblig. contractuale;decl. priv. nr. mediu de angajati;certif. calitate producator;autorizare livrare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nivel experienta pt lot1:310.000lei;pt lot2:175.000 lei;pt lot3:645.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
urgenta de a incheia un contract intr-un timp foarte scurt
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
experienta similara: se va calcula val. exp. similare pentru fiecare lot in parte, se va folosi formula PVE=(val.exp.sim./val.exp.sim.maxima)*100
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se va licita pretul;se va organiza o singura runda;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2011 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii op. economici participanti, comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 31, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. art. 256^1 alin(1) din OUG 34/2006; in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunsotinta despre un act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala: D.G.A.S.P.C. Constanta, Str. Decebal nr. 22, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900665, Romania, Tel. 0241/480864, Email: [email protected], Fax: 0241/694137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2011 20:54