Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - carne de pui


Anunt de participare numarul 116266/02.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Adresa postala:  P-ta Regina Maria nr.3, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300004, Romania, Punct(e) de contact:  Tatiana Lizarraga, Tel. 0256/490281, Email:  [email protected], Fax:  0256/407066, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
carne de pui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele din subordinea DGASPC Timis
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare carne de pui si oua
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate contractata 155283 u.m. la care se adauga optiunea de prelungire cu 4 luni, prin act aditional, cf HG 925/2006, art.6, alin.3, cu o cantitate 77643 u.m.
Valoarea estimata fara TVA: intre 227, 437.86 si 341, 154.9RON
II.2.2) Optiuni
Da
contract pana la 31.12.2011 prelungit cun 4 luni, prin act aditional, cf HG 9256/2006, art.6, alin.3
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 2729 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici se pot prezenta fie in nume propriu, fie asociati, fie subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- completarea Formularului 12A( declaratie privind eligibilitatea)
- prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta
- completarea si prezentarea Form 12B(Declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 din OUg 34/2006
-prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, valabil la data deschiderii
-prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, valabil la data deschiderii
- prezentarea Certificatului constatator emis de ORC; Acest certificat este acceptat numai in original sau copie legalizata si valabil la data deschiderii; iar ofertantul trebuie sa faca dovada ca are Codul CAEN asociat obiectului contractului
-prezenatarea Certificatului de inregistrare eliberat de ORC
-prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vederev profesional din tara de origine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea formularului 12D- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani- Prezentarea unuia sau mai multor contracte in valoare de 114 000 lei. Dovada efectuarii livrarilor din contractele(mentionate in formularul 12D) se face prin certificat constatator /documente emise de autoritatea contractanta, iar in cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective , operatorul economic nuare posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de p[roduse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
- autorizatie sanitar veterinara de functionare pentru spatiu a producatorului (- Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor pentru spatiu a producatorului emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru siguranta Alimentelor in Timis), valabila data deschiderii ofertelor
- autorizatie sanitar veterinara emisa pentru mijloacelele de transport/autovehiculelecu care se va face transportul produselor (- Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijlocele de transport a autovehiculelor cu care se va face transportul produselor la institutia achizitoare emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru siguranta Alimentelor in Timis ) , valabil la data deschiderii ofertelor-completarea Formularului 12G, dupa caz , ofertantii care se prezinta cu subcontractanti, sunt obligati sa completezeacest formular, iar cei care se prezinta fara subcontractantisunt obligati sa precizeze pe acest formular sintagma ? NU E CAZUL?. Ofertantii se mai pot prezenta fie in nume propriu, fieasociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- exista faza finala de licitare electronica(detalii in Fisa de Date)- conf . art.165, alin.2 din OUG 34/2006 ofertele admisibile vor participa la 1 runda de licitare electronica, imbunatatind pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2011 11:00
Locul: Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu OUG34/2006, actualizata si modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din acdrul DGASPC Timis
Adresa postala:  Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr.3, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  3004, Romania, Tel. 0256490281, Email:  [email protected], Fax:  0256/407066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer