Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Carne de Vita in carcasa


Anunt de participare numarul 102193/17.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CIRCUL GLOBUS BUCURESTI
Adresa postala:  Aleea Circului, Nr. 15, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021103, Romania, Punct(e) de contact:  Mihai - Alexandru Manolache, Tel. 0318059877, Email:  [email protected], Fax:  0318059877, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica de Cultura
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carne de Vita in carcasa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii Contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Carne de vita in carcasa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15111100-0 - Carne de vita (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
66000 Kg, cantitate ce se poate modifica, in functie de necesitatile achizitorului.
Valoarea estimata fara TVA: 646, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.08.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 12936 lei, Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului, constituibila dupa atribuirea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Propriu Aprobat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, valabila la data deschiderii ofertelor.
Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, valabila la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de ONRC si copie CUI, copie legalizata, din care sa reiasa obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator obiectului contractului de achizitie publica de in cauza, va fi acceptat codul CAEN 1013.
Certifcat Fiscal, privind achitarea taxelor si impozitelor catre, bugetul de stat si cel local sau declaratie pe propria raspundere - Valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil.2. Informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. La data de 30.06.2010.2. Completare formular anexat, inclusiv Cont IBAN Trezorerie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principale livrari in ultimii 3ani.2. Lista de experienta similara.3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.4. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii .5. Certificat de conformitate produs.6. Autorizare pentru comercializare.7. Autorizare pentru livrarea produselor.8. Autorizatia sanitara de functionare emisa de Ministerul Sanatatii Publice
9. Autorizatie sanitara veterinara pentru mijloacele de transport a produselor de origine animala eliberata de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si Pentru Siguranta Alimentelor ? Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
10. Autorizatie de mediu eliberata de Agentia Nationala pentru Protectia Mediului
11. Document de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru unitatile de vanzare cu amanuntul eliberat de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si Pentru Siguranta Alimentelor ? Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
12. Autorizare sanitara veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala eliberata de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si Pentru Siguranta Alimentelor ? Directia de Igiena si Sanatate Publica Veterinara
13. Licenta de fabricatie eliberata de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei
14.ISO 9001:2000 pentru Prepararea produselor din carne, valabil la data deschiderii ofertelor
15.ISO 22000:2005 pentru Prepararea produselor din carne valabil la data deschiderii ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Minim 2 recomandari din partea beneficiarilor contractelor cu acelasi obiect, fie ei Privati sau autoritati contractante.3.- 15. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si daca vor exista Observatori din partea UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti Sectia a-IX-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Bulevardul Unirii Nr.37, sectorul 3 ., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 021 408.37.81, Email:  [email protected], Fax:  021 408.37.81, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare, respectiv 10 zile dupa data luari la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice.
Adresa postala:  Sediul autoritatii contractante, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021103, Romania, Tel. 0318059877, Email:  [email protected], Fax:  0318059877
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2010 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer