Licitatie Publica - Carne de vita refrigerata
Anunt de participare numarul 140441/14.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 Constanta
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Punct(e) de contact: Patrascu Octavian, Tel. +40 241/655650, In atentia: Gavrila Mihaela, Email: [email protected], Fax: +40 241/610064, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carne de vita refrigerata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform pct. 7 din caietul de sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 174, 400 si 350, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In perioada01.01.2013-30.06.2013se vor incheia contracte subsecvente lunar/trimestrial, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie (conform pct. 8 din caietul de sarcini).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare carne de vita refrigerata pulpe intregi (fata sau spate), dezosate, fara coaste
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15111100-0 - Carne de vita (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- acord cadru: cantitate minima previzionata 10900 kg ? cantitate maxima previzionata 21875 kg. Cantitatile au fost stabilite conform pct.1 din caietul de sarcini.
- contract subsecvent: cantitate minima previzionata 3500 kg ? cantitate maxima previzionata 12000 kg. Cantitatile au fost stabilite conform pct.8 din caietul de sarcini.
Se accepta oferta numai pentru cantitatea maxima a acordului cadrusolicitata.
Valoarea estimata fara TVA: intre 174, 400 si 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 7.000, 00 lei.Mod de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original la sediul autoritatii contractante delegate (garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, din continut sareiasa ca acopera si situatia prevazuta de art. 278^1 din OUG 34/2006);b) OP(cont trez. RO57TREZ2315005XXX000377, Trez Constanta; cod fiscal 14810074) confirmat de banca;c) depunerea sumei la casieria unitatii, daca valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei. Perioada de valabilitate agarantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Suma ce se varetine in conditiile prevazute laart. 278^1 din OUG 34/2006:3.500, 00lei. a) Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se constituie anexa la contractul subsecvent.b) In ceea ce priveste modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin fiecare contract subsecvent, daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
C.1 - declaratie prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P. Se va prezenta: certificatde participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 2.
C.2 - declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Se va prezenta: declaratia privind eligibilitatea - Formular nr. 12A. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
C.3 -declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta: Formular nr.12B.1.Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, in ceea ce priveste prevederile art. 181 (lit. a, c^1 si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.
C.4 - declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 69^1din OUG 34/2006.Se va prezenta: Formular nr.12.B. 2. Persoanele cu functie de decizie in cadrul U.M. 02022: HaulicaDan - comandant; Giman Iuliu - loctiitor comandant, Fodor Daniel ? sef centru sprijin logistic; BuligaVasile ? contabil sef; jurist Preda Madalina, comisia de evaluare: Patrascu Octavian, Baiasu Dragos, Gavrila Mihaela, Magaran Valerica, Dragan Emilia. Declaratia va fi prezentata si de subcontractanti/tertul sustinator, daca este cazul.
C.5-declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta: Formularul nr.12C;
C.6-indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat.Se va prezenta: - certificat de atestare fiscala, emis de DGFP, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificat de impozite sitaxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru persoane juridice/fizice romane.Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea acordului cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.
- declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate, pentru persoane juridice/fizice straine.
C.7.fisa de informatii generale. Se va prezenta: Formularul nr. 5. C.1 ? Dovedirea inregistrarii.
Se va prezenta: - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate desfacerea produsului ce face obiectul procedurii de achizitie - pentru persoane juridice/fizice romane;
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistrare ca persoanajuridica sau de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident- pentru persoane juridice/fizice straine.
In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator i se va solicita prezentarea documentelor mentionate, in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentelor depuse in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista cu principalele livrari de produse, efectuate in ultimii trei ani, din care sa rezulte furnizarea produsului carne de vita in cantitate cumulata de cel putin
12000 kg, insotita de recomandari/ acte constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista, din care sa rezulte modul de indeplinire a livrarilor respective, cantitati sau valori si perioade de livrare.
C.1- Standarde de asigurare a calitatii in domeniul incare se incadreaza produsul ce face obiectul acordului-cadru: certificat ISO 9001/echivalent pentru ofertant. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Pot fi admisi ofertantii care prezinta documente din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat urmand sa primeasca cerificarea propriu-zisa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele emise in alte state vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.3) ALTE INFORMATII (dupa caz)Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.Operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, in concordanta cu numarul de zile pct. I.1 Fisa de date a achizitiei, numai prin intermediul SEAP.Autoritatea contractanta delegata va fi transmite raspunsul la clarificari numai prin intermediul SEAP.Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in SEAP (www.e-licitatie.ro) in cadrul directorului ?Clarificari? si a directorului ?Intrebari?.Precizari pentru IMM-uriIn situatia in care ofertantii sunt IMM-uri, in baza art. 16, alin 2 din Legea 346/2004, acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de garantia de participare si garantia de buna executie - anexa1 la Legea 346/2004.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egaleIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.In cazul in care ofertantii clasati pe locurile 2 si 3 au preturi egale, elementul reofertarii il va face pretul, acesta din urma nu poate fi imbunatatit pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02022 Constanta
Adresa postala: str. Fulgerului nr. 99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Tel. +40 241610064, Fax: +40 241610064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2012 10:03