Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Carne porc, vita, pui, oase afumate si preparate din carne


Anunt de participare numarul 116363/04.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Adresa postala:  Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510093, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment Achizitii Publice, Tel. 0258818266, In atentia:  Diana Antonia Rusu, Email:  [email protected], Fax:  0258817037, Adresa internet (URL):  www.protectiasocialaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carne porc, vita, pui, oase afumate si preparate din carne
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile unitatilor aflate in subordinea DGASPC Alba conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 703, 709.3RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de carne de porc, vita, pui, oase afumate, precum si preparate din carne, conform caietului de sarcini. Toate produsele se vor livra la sediile unitatilor din judet, aflate in subordinea DGASPC Alba. Livrarea se face pe baza de comanda lansata de fiecare unitate in parte in termen de maxim 5 zile. Transportul este in sarcina ofertantului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15110000-2 - Carne (Rev.2)
15131120-2-Salamuri (Rev.2)
15131130-5-Carnati (Rev.2)
15131200-7-Carne uscata, sarata, afumata sau condimentata (Rev.2)
15131700-2-Preparate pe baza de carne (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile maxime si minime, atat pentru acordul cadru cat si pentru un contract subsecvent, defalcate pe fiecare unitate in parte si pentru fiecare lot sunt prezentate in anexele la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 703, 709.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 3070lei-lot1; 330lei-lot2; 2720lei-lot3; 4425lei-lot4. Garantie buna executie: 5%din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale
- Certificat de participare la licitatie
- Declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Certificate emise de Primarie si Directia Finantelor Publice cu privire la plata datoriilor la buget
- Certificat de inregistrarea emis de ORC
- Certificat constatator emis ORC
- Autorizatie sanitara de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lisra principalelor livrari realizate in ultimii 3 ani
- Prezentarea a cel mult 3 contracte similare realizate in ultimii 3 ani
- Fise tehnice ale produselor
- Autorizatii transport pentru 2 autovehicule (regim termic: instalatie frig)insotite de certificatele de inmatriculare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea contractelor similare prezentate trebuie sa fie, in functie de lotul ofertat de minim 57645lei-lot1; 6245lei-lot2; 51060lei-lot3; 82970lei-lot4, fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Achizitia se va finaliza cu faza finala electronica, desfasurata intr-o singura runda de 24 de ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1610/28.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.07.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2011 12:00
Locul: Sala de sedinte a Complexului Arnsberg din cadrul DGASPC Alba, str. Mihai Viteazu nr. 2, Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau orice persoana care prezinta imputernicire din partea reprezentantului legal, insotita de copia C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natioanl pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Alba
Adresa postala:  P-ta. Iuliu Maniu nr. 24, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510111, Romania, Tel. 0258811184, Email:  [email protected], Fax:  0258811184, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006 actualizata - Cap. Solutionarea contestatiilor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al DGASPC Alba
Adresa postala:  str. Mihai Viteazu nr. 2, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510093, Romania, Tel. 0258818266, Email:  [email protected], Fax:  0258817037, Adresa internet (URL):  www.protectiasocialaalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2011 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer