Licitatie Publica - Carne pui, vita, pui, oase afumate si preparate din carne
Anunt de participare numarul 94210/16.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510093, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0258818266, In atentia: Rusu Diana Antonia, Email: [email protected], Fax: 0258817037, Adresa internet (URL): www.protectiasocialaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carne pui, vita, pui, oase afumate si preparate din carne
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile unitatilor aflate in subordinea DGASPC Alba conform Caietului de sarcini
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 867, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de carne de porc, vita, pui, oase afumate, precum si preparate pe baza de carne. Toate produsele se vor livra la sediile unitatiilor din cadrul DGASPC Alba pe baza de comenzi ferme lansate de catre fiecare unitate in parte, in termen de maxim 5 zile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15110000-2 - Carne (Rev.2)
15131120-2-Salamuri (Rev.2)
15131130-5-Carnati (Rev.2)
15131200-7-Carne uscata, sarata, afumata sau condimentata (Rev.2)
15131700-2-Preparate pe baza de carne (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de carne si preparate pe baza de carne sunt prevazute in anexele la Caietul de sarcini, pentru fiecare lot in parte, precum si defalcarea acestora pe unitati
Valoarea estimata fara TVA: 867, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 2530lei-lot1; 230lei-lot2; 2220lei-lot3; 3700lei-lot4.Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in precederile art 181 din OUG 34/2006
- Certificate emise de Primarie si Directia Finantelor Publice cu privire la plata datoriilor catre buget
- Certificat de inregistrare emis de ORC
- Autorizatie sanitara de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista cu principale livrari realizate in ultimii 3 ani
- Prezentarea a cel mult 3 contracte executate in ultimii 3 ani
- Fise tehnice ale produselor
- Autorizatii pentru 2 autovehicule pt transport carne si produse din carne
- Copii certificate de inmatriculare ale celor 2 autovehicule autorizate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea contractelor prezentate trebuie sa fie, in functie de lotul ofertat, de minim 56900lei-lot1; 5000lei-lot2; 49930lei-lot3; 83190lei-lot4.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Achizitia se va finaliza cu faza finala electronica, desfasurata intr-o singura runda de 24 de ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1425/12.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2010 10:00
Locul: Sala de sedinte a Complexului Arnsberg din cadrul DGASPC Alba, str. Mihai Viteazu nr.2, Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana care prezinta imputernicire semnata de reprezentantul legal al operatorului economic, insotita de copie a C.I.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Alba
Adresa postala: P-ta Iuliu Maniu nr. 24, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel.0258811184, Email: [email protected], Fax: 0258811184, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor OUG 34/2006 - Cap. Solutionarea contestatiilor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DGASPC Alba
Adresa postala: str. Mihai Viteazu nr.2, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510093, Romania, Tel.0258818266, Email: [email protected], Fax: 0258817037, Adresa internet (URL): www.protectiasocialalaba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2010 11:34