Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Carne si preparate din carne


Anunt de participare numarul 139726/18.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARA
Adresa postala: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331057, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA VISKY, Tel. +40 254712966, In atentia: Sunda Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 254712966, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Carne si preparate din carne
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal"Dr.Alexandru Simionescu"Hunedoara-magazie alimente
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 45, 950 si 1, 102, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: valoarea estimata fara tva : minim 45950 lei - maxim 1102800lei .Cantitatea minima estimata este pentru o perioada de 1luna .Incheierea contractelor subsecvente se va face LUNARin functie de necesitatile autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime fiind estimative.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lot1: PULPA DE PORC,
lot2: PULPA MANZAT,
lot3: PULPE PUI FARA SPATE,
lot4: PIEPT DE PUI CU OS,
lot5: CONSERVE CARNE VITA,
lot6: PATE
se va asigura si transportul produselor;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PULPA DE PORC: (min.650kg-1950 kg max.)contr.subsec.-(min.650kg-15600kg max.)acordPULPA MANZAT: (min.650kg-1950kg max.)contr.subsec.-(min.650kg-15600kg max.)acordPULPE PUI Fara SPATE: :(min.2000kg-6000kg max.)contr.subsec.-(min.2000kg-48000kg max.)acordPIEPT DE PUI CU OS: :(min.300kg-900kg max.)contr.subsec.-(min.300kg-7200kg max.)acordCONSERVE CARNE VITA: :(min.800 buc/300gr -2400buc/300gr max.)contr.subsec.-(min.800buc/300gr -19200buc/300grmax.)acordPATEU: :(min.1000 buc/200gr -3000buc/200gr max.)contr.subsec.-(min.1000buc/200gr -24000 buc/200gr max.)acord
Valoarea estimata fara TVA: intre 45, 950 si 1, 102, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In conformitate cu art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr. 34/2006, garantia de participare se prezinta pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada mentionate sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa cavaloare.Cuantumul garantiei de participare este de lot1-: 4680lei, lot2:6240lei, lot3:7680lei, lot4:1440lei, lot5:480lei, lot6:528lei, Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se poate depune garantia de participare este: RO94TREZ3675006XXX002384, Deschis la TREZORERIA HUNEDOARA.Valoarea garantiei de participare care se va retine conf. art. 278^1 alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 este : pentru lotul 1=2340ron ; pentru lotul 2 = 3120ron ; pentru lotul 3 = 3840ron ; pentru lotul 4 = 720ron ; lotul: 5, 6 nu se incadreaza
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri alocate din venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-;Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 3 se va completa inclusiv de catre tertul sustinator daca este cazul; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.-FORMULAR 4 se va completa inclusiv de tertul sustinator daca este cazul.-Declaratia privind eligibilitatea si declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 nu se prezinta de catre subcontractant.
-Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 -Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 siarticolele 90 si 93 din Legea 161/2003;Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A sunt: ordonator principal de credite primar Arion Viorel, Dr. Bende Barna Gavril -manager; Dr. Finan-contabil ? Ec. Jitariu Mihaela; Cons. Jur. Maria Bosdoc; Sef birou achiz. ? Ec. Visky Adriana; Sef serv aprov- transport, achiz publice ? Sing. Sunda Nicolae; Buc.sef Salasan Mircea-ec.Voinia Gabriela birou achizitii, completare formular 8se va completa atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 6 se va completa atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator;Documentele vor fi prezentate in original cf.prev.art.5, alin.3 din ord509/2011 Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului in original/copie legalizata
- Informatii generale ? Formularul 2
-Document de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor, emis de Autoritatea Nationala / Directia sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor (sau echivalent pentru persoane fizice/juridice straine). In acest document sunt cuprinse activitatile desfasurate de ofertant in domeniul alimentar si conditiile in care ofertantul isi desfasoara activitatea. Baza legala: ordin 57/24 iunie 2010 pentru aprobarea normei sanitar veterinare privind procedura de autorizare sanitar veterinare a unitatilor care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie prod.de origine animala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie in care sa se specifice ca autovehiculele cu care se vor livra produsele care fac obiectul contractului, sunt autorizate din punct de vedere sanitar veterinar pentru transportul alimentelor.
Se vor prezenta mostre pana la data limita de depunere a ofertelor in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei.Mostrele sunt gratuite si vor ramane in posesia achizitorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In aceasta etapa, procesul repetitiv de reofertare se refera numai la preturi, criteriul de evaluare fiind pretul cel mai scazut. Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore). La momentul finalizarii Licitatiei Electronice, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze, determinat prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de ofertantii participanti si pe baza criteriului de atribuire stabilit.In cazul in care ofertantul declarat Admis , si care este inregistrat in SEAP, nu modifica, in cadrul fazei de licitatie electronica, elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv (PRETUL) , la stabiilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2012 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2012 10:00
Locul: Amfiteatru-Spital Municipal"Dr.Alexandru Simionescu"Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: decembrie 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In caz de egalitate de pret la incheierea fazei finale electronice, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii pentru ofertele clasate pe primul loc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cele prevazute la ART. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal"Dr.Alexandru Simionescu-of.juridic
Adresa postala: str.Victoriei nr.14, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331057, Romania, Tel. +40 254712966, Fax: +40 254712966, Adresa internet (URL): www.spitalul-mun-hunedoara.info
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2012 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer