Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - carne si produse din carne de pasare


Anunt de participare numarul 144860/10.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: ILIESCU ELENA, Tel. +40 0212271200, Email: [email protected], Fax: +40 0213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
carne si produse din carne de pasare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2-MAGAZIA ALIMENTE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 462, 480 si 510, 375RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: LUNAR SAU SEMESTRIALsi in functie de necesitatileobiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar, valoareaminima/maxima contract subsecvent /lot in lei fara tva este: lot 1=860minim/4300maxim lei, lotul 2=18500minim/74000maxim lei;lot 3=10850minim/43400maxima lei, lotul 4=5920minim/29600maxim lei, lotul5=910minim/4550 maximlei , lot6=1500min7500maxim lei;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
carne si produse din carne de pasare conform specificatii;or tehnice din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
15112300-9-Ficat de pasare (Rev.2)
15131135-0-Carnati de pasare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
nr.lot Denumire produsU.M. cantitate minimaACcantitate maxima1 Tacamuri pui refrigerat kg 24003500
2 Piept pui fara os refrigeratKg 1200013000
3 Pulpe pui fara spata ref, Kg 1200013500
4 Crenwusti puiKg38404000
5 Parizer puiKg840950
6 Ficat pui refrigerat Kg18002200
Valoarea estimata fara TVA: intre 462, 480 si 510, 375RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
pentru fiecare lot se regaseste in anexa B , termen de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare. Garantia de participare se poate prezenta astfel, fie : -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara formular nr 8, sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; cont garantii RO90TREZ 7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod deinregistrare fiscala 4203709.Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata in baza articolului 278^1 din O.U.G. 34/2006 modificata si actualizata pentru lotul2, lotul 3 si lotul 4, Prevederile articolului 1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie pentru lotul2, lotul 3 si lotul 4; Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA si se va solicita contractelor subsecvente a caror valoare depaseste pragului de 75000 LEI si poate fi constituita in maxim 5 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti, se poate constitui prin OP, depunerea la caseria autoritatii contractante , instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau retineri succesive a platilor partiale, caz in care operatorul economic are obligatia, in conformitatea cu prev.art.90 alin.(3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare , de a deschide un cont la Trezorerie. Garantia de buna executie devine Anexa la contract cf. Art. 90 din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri din contractele cu CASMB.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . formularul 1
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat . formularul 2 (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit.
a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat formularul 3 ,
4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - formularul 4-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. ( Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul )
NOTA: Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele
Prof.dr.ANGHEL RODICA MARICELA Managerdr.CONDREA ILEANA MARIA Director Medical
As.pr.ROTARU LAURA LAVINIA Director de Ingrijiri
Ec.ILIESCU ELENA Sef.serv.achizitii contractareEc.IONESCU ILEANA TEODORA Director financiar contabil
dr.BOGDAN MARIANA-MIOARA medic bacteriolog laborator analize medicale
As.CONSTANTINESCU RODICA asistent dieteticianFILIP ALEXANDRINA bucatarEc.BARBUTA RENEA CRISTINA MARINA serviciul achizitiiAv.Bataila Ghe Asist.jurid.5.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTE
VENITURI ALE BUGETULUI LOCAL ? eliberat de forurile competente care sa stipulezeca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor . Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in
care se depune oferta.NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?.
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor operatorii economici pot depune o declaratie pe propia raspundere potrivit art.11 alin(4)din HG 925/2006.Intr-o asfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din Ordinul nr.509/2011.
Persoane juridice/fizice straine .
NotaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente , sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificat 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document poate fi prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Informatiile din certificatul ORC trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
2.Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport al produselor alimentare de origine animala, emis de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, in baza Ordinului A.N.S.V.S.A. nr. 111/2008 cu modificarile si completarile ulterioare - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?;3.Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor pentru unitatile care proceseaza produse de origine animal sau dupa caz detin depozite de produse alimente-carne si produse pe baza de carne, emis de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, in baza Ordinului A.N.S.V.S.A. nr. 111/2008 cu modificarile si completarile ulterioare - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele de inregistrare solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care acestea expira pe parcursul perioadei derularii contractului, ofertantul are obligatia de a le reinnoi si de a le transmite autoritatii contractante.Pentru persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Persoane juridice/fizice straine .
Nota
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente , sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere ;
-fie o declaratie autentificat;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani - se va completa formularul nr 7 - Cursul de schimb mediu anual BNR : Anul EURO - mediu :2012=4.4560;
2011=4, 2379; 2010 =4, 2099
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani - se va completaformularul nr 7 - Cursul de schimb mediu anual BNR : Anul EURO - mediu :2012=4.4560; 2011=4, 2379; 2010 =4, 2099
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in
ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ;Completarea formular 11 si anexa
formuar 11
MOSTRE de produs - Operatorul economic va prezenta mostre de produs
insotit de buletin de analiza emis de organisme abilitate in acest sens, care
sa ateste conformitatea produsului cu cerintele din caietul de sarcini, in
termen de valabilitate pentru lotului ofertat pana la data limita de depunere a
Implementarii sistemului de management al sigurantei alimentelor potrivit standardului ISO 22000:2005 sau echivalent valabil la data limita de primire a ofertelor.-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formular 11 si anexa formuar 11MOSTRE de produs - Operatorul economic va prezenta mostre de produs insotit de buletin de analiza emis de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produsului cu cerintele din caietul de sarcini, in termen de valabilitate pentrulotului ofertat pana la data limita de depunere a ofertelorSe vor depune certificate emise de un organism national sau international de certificare ISO 22000:2005 sau echivalentvalabil la data limita de primire a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice conf art. 164 din OUG 34/2006 .Elementele care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei. Nu exista limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la punctul 1 pot fi imbunatatite. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul in care aceste informatii vor fi disponibile: numarul participantilor in runda respectiva alicitatiei electronice; preturi noi prezentate in cadrul rundei de licitare de catre ofertanti. Nu se cer diferente minime pentru licitarea noilor oferte. Numarul de runde: 1(una) care se va desfasura pe o perioada de 2 zile lucratoare. Toti ofert. trebuie sa fie inscrisi pe site-ul www.elicitatie.ro pentru a putea participa la etapa de licitatie electronica. Informatiile pe site-ul www.e-licitatie.ro Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr.8736/17.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2013 13:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC BUCURESTI SOS.FUNDENI 252, SECT2, ETAJ1 -SERV.ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZ.IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR SI MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pretul cel mai scazut va fi acelasi pentru mai multi ofertanti ale caror oferte au fost declarate admisibile ( preturi egale ) se va proceda la solicitarea ofertelor finale de pret pana la departajare. Ofertele vor fi depuse in plic inchis pana la un termen limita clar stabilit ( si comunicat ofertantilor) de autoritatea contractanta . Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi desemnat castigator. In cazul in care si in urma reofertarii preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret, in plic inchis pana departajarea va putea fi posibila.-Ofertantul Conform art. 11, alin (4) din HG 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (4), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare ;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006 modificata si actualizata- 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS.FUNDENI NR252, SECTOR2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel. +40 212271000, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2013 17:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer