Licitatie Publica - Carnet de evidenta a istruirilor, Condica de prezenta, Foaie de manevra de execuie, Foi de parcurs, Formulare tipizate, Imprimate tipizate, Registru admiteri in baza ITI-PM, Registru borderou corespondenta, Talon de autorizare.
Anunt de intentie (utilitati) numarul 22374/15.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: P-ta Romanilor, nr. 11, Sucursala de Transport Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 30010, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 256294054, In atentia: Lucian Cirju, Email: [email protected], Fax: +40 256219963, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Carnet de evidenta a istruirilor, Condica de prezenta, Foaie de manevra de execuie, Foi de parcurs, Formulare tipizate, Imprimate tipizate, Registru admiteri in baza ITI-PM, Registru borderou corespondenta, Talon de autorizare.
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de: Carnet de evidenta a istruirilor, Condica de prezenta, Foaie de manevra de execuie, Foi de parcurs, Formulare tipizate, Imprimate tipizate, Registru admiteri in baza ITI-PM, Registru borderou corespondenta, Talon de autorizare.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
22820000-4 - Formulare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 13, 050RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin virament cu OP din surse proprii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi "cerere de oferte" in conformitate cu PAA 2012 al CN Transelectrica SA, din care face parte si Sucursala de Transport Timisoara, deoarece valoarea cumulata pe cod CPV, la nivelul Companiei, se incadreaza la pragurile valorice corespunzatoare procedurii de "cerere de oferta"
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Prezentul anunt a fost transmis spre publicare conform dispozitiei MECMA 5804/28.02.2012
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 13, 050 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 16:12