Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cartografiere habitate


Anunt de participare numarul 138861/14.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.N.P. ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL PORTILE DE FIER RA
Adresa postala: str. Banatului nr. 92, Localitatea: Orsova, Cod postal: 225200, Romania, Punct(e) de contact: Marin Constantin, Tel. +40 748126197, Email: [email protected], Fax: +40 252360511, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Sivicultura si alte activitati forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cartografiere habitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Parcul natural Portile de Fier
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii cartografiere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354000-4 - Servicii de cartografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii cartografiere conform Caiet de sarcini si Anexa
Valoarea estimata fara TVA: 3, 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 60 000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Dovada garantiei de participare in original, la procedura de achizitie si orice imputernicire a unui reprezentant al ofertantului de a participa la sedinta de deschidere nu vor fi incluse in plicul ce contine ofertele, ci in afara coletului, fiind prezentate separat, simultan cu aceasta. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, vor anexa la documentul ce atesta plata garan?iei de participare si Declara?ia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Modul de constituire a garantiei de participare: - Prin virament bancar in contul RO33BRDE260SV31247492600 R.N.P.Romsilva-Administratia Parcului Natural Portile de Fier R.A., deschis la BRD Orsova sau- Printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (conformFormularului 17din Sectiunea III), sau- Prin depunere la casieria institutiei : ? a unui ordin de plata sau a unei file cec confirmate de catre banca sau;? a sumei in numerar.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile Cuantumul garantiei de buna execu?ie este 7% din valoarea contractului.In termen de 5 zile de la incheierea contractului , operatorul constituiegarantia de buna executie. Suma respectiva se depune la banca intr-un cont special , dobinzile aferente revenind operatorului.In 3 zile de la constituirea garantiei, operatorul este obligat sa depuna la sediul R.N.P.Romsilva-Administratia Parcului Natural Portile de Fier R.A. Str. Banatului nr. 92;Orsova, judetul Mehedinti copie de pe ordinul de plata prin care s-a constituit aceasta garantie.De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduriv europene POS Mediu SMIS 36 660
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratia privind eligibilitatea ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, modificata si completata. b)?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, modificata si completata ;Certificat ANAF si taxe si impozite locale valabile pentru luna anterioara depunerii ofertelor;Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificatul de participare cu oferta independenta ;Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1OUG34/2006 ;Persoanele cu functii de decizie in cadrul R.N.P.Romsilva-Administratia Parcului Natural Portile de Fier R.A. care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt:
- Jiplea Marian-director APNPF
- Manager proiect Catalin Viorel Toboiu
- Responsabil economic Catalin Girghescu
- Responsabil comunicare Constantin Marin Persoane juridice/fizice romane
1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Persoane juridice/fizice straine
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale - cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), Se solicita media cifrei de afaceri minima sa fie de 5.000.000 lei in ultimii 3 ani.(2009, 2010, 2011). Echivalenta in euro cursul valutar mediu anual B.N.R.fttp: //www.bnr.ro, respectiv: 2011:1euro =4, 2379 lei; 2010:1euro=4, 2099 lei; 2009:1 euro=4, 2373 lei;
2. Bilant2009, 2010, 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privindprincipalele prestari de serviciisimilare efectuate in ultimii 3 ani, minim 1 contract similar(servicii de cartografiere) in valoare de minim 3.450.000 lei, prestat in ultimii 3 ani incepand cu data limita a depunerii ofertelor cu Proces verbal de receptie si recomandare din partea beneficiarului .
Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre B.N.R.fttp: //www.bnr.ro, respectiv: 2012:1euro =4, 4252 lei 2011:1euro =4, 2379 lei; 2010:1euro=4, 2099 lei; 2009:1 euro=4, 2373 lei;
2.Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani , in original.
Personal minim necesar:
12 specialisti cu studii superioare (ingineri silvici, biologi)cercetatori stiinitfici si ingineri de dezvoltare tennologica si 4 tehnicieni (GIS si silvicultura).
Lista cuprinzand subc;Declaratie utilaje.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen prestare
20%
Descriere: Componente tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2012 11:00
Locul: Sediul APNPF, Orsova, str Banatului nr 92
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS mediu Axa 4 SMIS 36 660
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Detalii privind aplicarea algoritmului de calculOfertele sunt analizate urmarindu-se: 1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se calculeaza astfel: ? pentru nivelul pretului cel mai scazut se acorda punctajul maxim80 puncte.? pentru alt pret?n? se acorda punctajul astfel : Pn=(pret minim/pret ?n?) x punctajmaxim acordat.2. Punctajul pentru factorul ? termenul de prestare ? se acorda astfel: ? pentru termenul de prestare cel mai scazut se acorda punctajul maxim, respectiv 20 puncte.? pentru un factor?n? punctajul se va acorda astfel: Pn=( nr. lunilor de prestare pentru punctajul maxim/ nr. lunilor de prestare pentru factorul ?n?) x punctajmaxim alocat.Termenul minim realist in care se pot presta serviciile este de 16 luni iar termenul maxim este de 26 luni incepand cu data semnarii contractului.Ofertele cu termen de prestare sub 16 luni nu vor primi punctaj suplimentar iar cele cu termen de prestare peste 26 luni se vor considera neconforme.Factorii de evaluare sunt: -pretul ofertei in proportie de 80 %, ales pentru respectarea art.2 alin 2 lit.f.?eficienta utilizariifondurilor publice? din OUG 34/2006;
-termenul de livrare in proportie de 20%ales pentru respectarea termenelor impuse prin contractul de finantare avand SMIS 36 660.Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale se face cu factorul de evaluare caruia i-a fost alocata ponderea cea mai mare, respectiv punctajul prentru pret.Daca acest punctaj este egal departajarea se face prin reofertare in plicuri inchise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.N.P.Romsilva-Administratia Parcului Natural Portile de Fier R.A
Adresa postala: str.Banatului nr. 92, Localitatea: Orsiva, Cod postal: 225200, Romania, Tel. +40 252360511, Fax: +40 252360511
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2012 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer