Licitatie Publica - Cartuse
Anunt de participare numarul 133076/15.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTI
Adresa postala: strada Jandarmeriei nr.2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013893, Romania, Punct(e) de contact: Burtea Oana, Tel. +40 212087725, Email: [email protected], Fax: +40 212087761/38, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cartuse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 896, 600 si 4, 679, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cel putin un contract subsecvent pe an, in funtie de fondurile bugetare ce vor fi alocate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cartuse
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35331500-8 - Cartuse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cartus 7, 65x17 mm cu glont miez de plumb: cantitate minima 200.000 buc. - cantitate maxima 1.200.000 buc;
Cartus 9x18 mm cu glont miez de plumb: cantitate minima 35.000 buc. - cantitate maxima 135.000 buc;
Cartus 9x19 mm cu glont miez de plumb: cantitate minima 1.000.000 buc. - cantitate maxima 3.600.000 buc.,
Cartus 9x19 mm de siguranta: cantitate minima 20.000 buc. - cantitate maxima 300.000 buc.;
Cartus 9x19 mm frangibil: cantitate minima 20.000 buc. - cantitate maxima 300.000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 896, 600 si 4, 679, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: cf. Anexa B. Gar. de part se constituie, cf. art. 86 alin.1 din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si complet. ulterioare. Autorit. contractanta are dreptul de a retine gar. de particip. cf. art. 87 alin.1 din H.G. 925/2006.Gar. se exprima in lei si va fi valabila 100 zile de la data limita pt. depunerea of; Mod de constituire: -instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in doc. de atribuire; - depunerea sumei in numerar la casieria autorit. contract (pt valori mai mici de 5.000 lei); - virament bancar in contul autorit. contract. RO03TREZ7015005XXX000145, deschis la TREZORERIA SECTORULUI 1(cod fiscal UM 0461 Bucuresti: 4204224);OP-ul reprez. constit. gar. de partic. va fi depus, cu cond.confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii of. Op. ec. va depune diligentele necesare const. gar. de particip. tinand cont ca termenul dintre data depunerii si confirmarea in extrasul de cont al unitatii este de 4 zile lucratoare.Dovada const. gar. de partic.va fi prez. in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrum. de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pentru virament bancar in conditia confirm. acestuia de catre org. mai sus mentionat.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea of.NOTA: in cazul in care ofertantul, prezinta doc.(cf. preved. Legii nr. 346/2004), care-i dovedesc incadrarea in categoria IMM, atunci acesta va constitui gar, de partic. la jumatate din val mentionata.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de gar. de partic., in cuantumul, forma si avand per. de valab. solic. in doc. de atribuire.In cazul unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autor contr va retine contestatorului din gar de part suma calc in conf cu prev art 278'1 din OUG 34/2006, cf Anexa B Cuantumul garantiei: Cuantumul gar de buna executie a contractului seubsecvent va fi de 10 % (5% in cazul in care op ec odata cu depunerea ofertei prezinta doc cf prevederilor Legii 346/2004, cu modific si compl ulterioare, care dovedesc incadrarea in categoria IMM), din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Modul de constituire: in cf cu art. 90 alin. 1 si alin. 2 din H.G. nr. 925/2006, cu modific si compl ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (Formular 12A).In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplin. cerintei; -Declaratie privind neincadrare in prevederile art. 181 (Formular 12B); Incadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pt. atribuirea contractului. Atentie! Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertant respcetiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la "fals in declaratii" si atrage descalificarea ofertei; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C; - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formular 12D); -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG NR. 34/2006 - Formular 12E. Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Raducu Gheorghe Stancu, Dobre Catalin, Cristescu Maria, Stanciu Angela si Dinu Ruxandra; -Cazierul fiscal al ofertantului, in termen de valabilitate, din care sa rezulte ca nu are fapte inscrise in acesta; - Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) pt. persoane juridice din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; - Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrisul "conform cu originalul", semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. 1.Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data depunerii ofertei (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere oferte) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activ. princip. sau secundara producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrisul "conform cu originalul", cu mentiunea ca in cazul in care firma va fi declarata castigatoare, se angajeaza sa depuna documentul mai sus mentionat in original sau copie legalizata. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional, in conformit cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Autorizatie de comercializare, eliberata in conformitate cu prevederile art. 2, cap. V din Legea nr. 295/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, valabila la data deschiderii ofertelor. Se va prezenta copie dupa autorizatie, pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani, conform art. 188, alin 1, pct. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Certificate privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La LE pot participa doar op. ec. inscrisi in SEAP.Licit. electron. se va desfasura intr-o singura runda, o runda = 24 ore, reofertarea referindu-se numai la preturi. Adjudecarea se va face in fav ofertantului care a indepl criteriile de calific solicitate si are pretul uinitar cel mai mic pe fiecare lot (produs) la LE. In cazul in care preturile ofertate sunt egale, ofert. vor prezenta o noua oferta de pret in plic inchis, la sediul autorit.contractante
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2012 11:00
Locul: Str. Jandarmeriei, nr. 2, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate sa asiste la deschiderea ofertelor, vor prezenta imputernicire scrisa, semnata de reprezentantii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vat poate sesiza CNSC in ved anularii ac si recun dreptului pretins/interesului legitim, in max 10 zile incep cu ziua urmat luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autorit contract pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0461 Bucuresti - compartimentul juridic
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013895, Romania, Tel. +40 212087725, Fax: +40 212087761/38
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2012 13:37