Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cartuse de imprimanta, tonere si hartie


Anunt de participare numarul 142068/21.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Garda de Coasta
Adresa postala: Str. Aleea Zmeurei nr. 3, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900433, Romania, Punct(e) de contact: Garda de Coasta, Tel. +40 241553794, In atentia: Costel Dinu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 241553794, Adresa internet (URL): www.garda-de-coasta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cartuse de imprimanta, tonere si hartie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Garzii de Coasta din Aleea Zmeurei, nr.3, mun.Constanta si sediul S.T.P.F. Tulcea din str.Isaccei, nr.103, mun.Tulcea
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 854, 276.44 si 1, 071, 138.14RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente lunar, in cantitate min.200 si max.260 cartuse imprimanta in val.min.59184 lei si max.74580-lotul 1, min.26si max.40 tonere in val.min.5661 lei si max.7130 lei-lotul 2, min.500 topuriA3 si A4 si 15 cutii si max.600 topuri de hartie A3 si A4 si 15 cutii hartie pt. imprimante matriciale in val. min.6340 si max.7540 lei - lotul 3
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul este de furnizare cartuse imprimanta, toner si consumabile pentru fotocopiatoare, hartie pentru xerox, imprimante si fotocopiatoare, furnizorul avand obligatia asigurarii transportului gratuit al produsului, la sediul autoritatii contractante, specificat la punctul II.1.2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
30125120-8-Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30197642-8-Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 1580 si maxim 1986 cartuse imprimanta (lotul 1)
Minim 316 si maxim 397 tonere (lotul 2)
Minim 6080 si maxim 7100 topuri hartie imprimanta si minim 185 si maxim 237 cutii de hartie imprimanta matriciala (lotul 3.Se vor incheia contracte subsecvente lunar, in cantitatede aproximativ 200 cartuse imprimanta (lotul 1), 26 tonere (lotul 2), 500 de topuri de hartie A3 si A4 si 15 cutii de hartie pentru imprimante matriciale(lotul 3).
Valoarea estimata fara TVA: intre 854, 276.44 si 1, 071, 138.14RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lotul 1 = 17000 leiLotul 2 = 1700 leiLotul 3 = 1800 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, conform punctului IV.3.7.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86, alin.1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) prin depunerea la casieria autoritatii a sumei in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, fiind atasata la scrisoarea de inaintare.Este recomandabil ca garantia de participare, in functie de modul de constituire, sa fie emisa de catre o banca din Romania.Contul de garantie: RO 85 TREZ 2315005XXX017236, deschis la Trezoreria Constanta.In masura in care Consiliul de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma, in conformitate cu art.278^1, alin.1, lit.a din OUG 34/2006 actualizata.La garantiile de participare care se depun in Euro se va lua in calcul cursul valutar BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie: 10 %din valoarea contractelor subsecvente, in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cucel putin 14 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin virament bancar (in aceasta situatie va fi depus documentul care face dovada platii) sau prin orice instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care va deveni anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
I. art. 180: se va completa formularul A anexat la documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
II. art.181: se va completa formularul B anexat la documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se solicita confirmarea, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local (din certificatele fiscale sa rezulte ca nu exista obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).
Se va completa formularul C din Sectiunea Modele de formulare, si anume: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Se va completa formularul D din Sectiunea Modele de formulare. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Rogojeanu Cristian - director
Tomsa Costel ? director adjunct
Sima Dumitru ? birou logistic
Baran Simona ? contabil sef
Dinu Costel ? marketing-achizitii
Iatan Marieta ? marketing-achizitii
Caslalau Costel ? marketing-achizitii
Guiu Bogdan Adrian ? financiar
Talmaciu Simona Mihaela - financiar
Culea George Adrian ? juridic
Ghioca Mihai ? juridic
Branzei Anisoara ? juridic
Axinciuc Cristian ? comunicatii informatica
Cobzariu Paul ? comunicatii informatica
Enescu Dorinel ? tehnic
Popescu Stefan ? tehnic
Georgescu Razvan ? administrarea patrimoniului imobiliar
Rapsigan Lacramioara ? administrarea patrimoniului imobiliar Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: experienta in domeniu: se solicita existenta a cel putin 1 (un) contract in domeniul comercializarii produselor ce fac obiectul contractului. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se face printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta nr.1: ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, ISO 9001 sau alte documente echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista de contracte prestari servicii in domeniul comercializarii produselor ce fac obiectul contractului pentru ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare si beneficiari. Se solicita existenta a cel putin 1 (un) contract in domeniul comercializarii produselor ce fac obiectul contractului. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se face printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, ISO 9001 sau alte documente echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza etapa finala de licitatie electronica, in SEAP, o singura runda cu durata de 1 (una) zi. Pe timpul rundei de desfasurare a licitatiei electronice, agentii economici participanti vor putea lua la cunostinta de cea mai buna oferta si de numarul participantilor inscrisi la licitatie.Pretul total/lot va face obiectul procesului repetitiv de ofertare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2896217
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2013 10:00
Locul: Garda de Coasta, Aleea Zmeurei, nr.3, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot participa la sedinta de deschidere, prin reprezentanti care trebuie sa aiba asupra lor imputernicire si document de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In caz exceptional, cand in urma finalizarii etapei de licitatie electronica, doi sau mai multiagenti economici ocupa primul loc in clasamentul stabilit in urma evaluarii, avand acelasi pret total/lot autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare, pentru fiecare lot, care se vor depune in plic inchis, la sediul acesteia.Se va prezenta acceptul referitor la prevederile contractuale stabilite de autoritatea contractanta, prin prezentarea declaratiei privind acceptarea conditiilor contractuale (formular E). Se vor atasa la formular, modelele de acord cadru si contract, semnate si stampilate pe fiecare pagina. Eventualele amendamente se vor depune cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Garda de Coasta
Adresa postala: Aleea Zmeurei, nr.3, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900433, Romania, Tel. +40 241553794, Email: [email protected], Fax: +40 241553794, Adresa internet (URL): www.garda-de-coasta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2013 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer