Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cartuse de toner


Anunt de participare numarul 140175/03.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA PENTRU SISTEME SI SERVICII INFORMATICE MILITARE
Adresa postala: STR. DR. TABEREI NR. 7-9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Vasilachi, Sorin Manole, Tel. +40 0213195653, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0213195770, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cartuse de toner
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Izvor 3-5, Sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 000 si 1, 684, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - in anii 2013, 2014, 2015, 2016 se va incheia trimestrial minim un contract subsecvent in valoare de minim 6.250 RON;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare privind: ?Cartuse de toner? prin procedura?LICITATIE DESCHISA?cu etapa finala de licitatie electronica si reluarea competitiei, intre semnatarii acordului-cadru.
Autoritatea contractanta va atribuii contractele de achizitie publica subsecvente acordului ? cadru incheiat cu mai multi operatori economicisemnatarii, prin reluarea competitiei intre acestia, respectand elementele/conditiiile prevazute in acordul-cadru.
Pentru semnarea contractelor subsecvente autoritatea contractanta va relua competitia prin consultarea operatori economicisemnatariiai acordului?cadru respectiv, comunicandu-le termenului limita de depunere a ofertelor financiare la sediul autoritatii contractante sitermenul de deschidere a acestora.
Autoritatea contractanta va atibui fiecare contract subsecvent ofertantului, care a pezentat cea mai buna oferta, pe baza criteriului pretul cel mai scazut. Pretul de pornire la reofertare este pretul maxim obtinut la semnarea acordului-cadru. Imbunatatirea ofertei se va efectua pana la valoarea maxima ofertata la semnarea acordului-cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr.1 Cartus toner black pentru Konica Minolta Magicolor 8650DN - minim 4, maxim 400
Lotul nr.2 Cartus toner cyan pentru Konica Minolta Magicolor 8650DN - minim 4, maxim 240Lotul nr.3 Cartus toner magenta pentru Konica Minolta Magicolor 8650DN - minim 4, maxim 240Lotul nr.4 Cartus toner yellow pentru Konica Minolta Magicolor 8650DN - minim 4, maxim 240
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 000 si 1, 684, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare: pentru lotul nr.1- 4.600RON, pentru lotul nr. 2 ? 4.080RON, pentru lotul nr. 4.080Ron, pentru lotul nr. 4 ? 4.080RON- Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si este irevocabila.- Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - virament bancar in contul RO83TREZ7065005XXX004215, deschis la Trez sector 6 Bucuresti;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in coantumul si pentru perioadaprevazuta mai sus (Formularul nr. 6).- prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ori a unei sume in numerar.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare, semnata cu semnatura electronica a bancii emitente se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata, scanata, pe adresa www.e-licitatie.ro.In cazul ofertantilor din categoria IMM, acestia vor face dovada prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, cuantumul garantiei de participare va fi de 50% din cuantumul stabilit mai sus. Pentru aceasta, trebuie prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte atestarea incadrarii in categoria IMM-urilor (art. 3 si 7 din Legea 346/2006).Daca ofertantul depune contestatie iar CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele prevazute in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA si va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului subsecvent.Constituirea garantiei de buna executie se va face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (de preferat o banca care sa aiba corespondent in Romania) sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular nr. 10).In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, aceasta poate fi constituita si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit: este asigurata din fonduri provenind de laBugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-completare declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 si de catre tertul sustinator daca este cazul): Formularul nr. 1Declaratia se va prezenta in original, scanata si semnata cu semnatura electronica, pe adresa www.e-licitatie.ro.-completare declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si de catre tertul sustinator daca este cazul: Formularul nr. 2In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului-cadru de furnizare.Declaratia se va prezenta in original, scanata si semnata cu semnatura electronica, pe adresa www.e-licitatie.ro.-completare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Formular nr. 7-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti conform art. 69^1: completarea Formularului nr. 8 (si de catre tertul sustinator daca este cazul).Declaratia se va prezenta in original, scanata si semnata cu semnatura electronica, pe adresa www.e-licitatie.ro.Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire) in cadrul UM02499 urmatorii: Viorel Cenusaru- sef unitate, Rodica Mihalache-contabil, sef, Sorin Chiper-jurist, Mariana Vasilachi-sef sectie logistica, Elena Cristea-economist, Sorin Manole-sef Birou Achizitii Publice.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.
- Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul administrativ teritorial de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea (operator economic) nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificatele fiscale vor fi in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, scanate si semnate cu semnatura electronica, pe adresa www.e-licitatie.ro. Persoane juridice/fizice romane- Certificatul constatator, in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului (autorizatie de functionare sau echivalente) , scanat si semnat cu semnatura electronica, pe adresa www.e-licitatie.ro.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Certificatele fiscale vor fi in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul, scanate si semnate cu semnatura electronica, pe adresa www.e-licitatie.ro.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-elementul care face obiectul procesului de reofertare: pretul cel mai scazut;
-eventualele limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatite: nu exista;
-sistemul informatic va comunica instantaneu ofertantilor inform. necesare pentru a-si determina pozitia pe care o ocupa in clasament;
-in cazul in care ofertantul nu-si modifica oferta in sensul imbunatatirii acesteia, la stabilirea clasam. final este luata in considerare oferta depusa anterior desfasurarii acestei faze, respectiv cea introdusa in prealabil in SEAP;
-numarul de runde ale licitatiei electronice: 1;
-licitatia electronica va incepe in termen de doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei;
-durata unei runde: 1 zi;
- in cazul in care dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica vor exista preturi egale, fiind si cele mai scazute, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin SEAP ptincarcarea electronica, de catre op.ec., de documente cu noi preturi- nu se utilizeaza pasul de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Cand ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta solicita clarificari prin SEAP in vederea incarcarii electronice de documente care contin noi preturi.Daca numarul operatorilor economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile este mai mic de 3, autoritatea contractanta va continua procedura pentru incheierea acordului-cadru numai cu acel/acei op.economici. Nr. maxim de operatori economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si au prezentat oferte admisibile cu care autoritatea contractantapoate incheie acordul-cadrueste de 3.Autoritatea contractanta va atribui contractele subsecvente acordului?cadru incheiat cu mai multi op. economicisemnatari, prin reluarea competitiei intre acestia, respectand elementele/conditiiile prevazute in acordul-cadru.Pentru semnarea contractelor subsecvente autoritatea contractanta va relua competitia prin consultarea operatori economicisemnatariiai acordului?cadru respectiv, comunicandu-le termenului limita de depunere a ofertelor financiare la sediul autoritatii contractante sitermenul de deschidere a acestora.Autoritatea contractanta va atribui fiecare contract ofertantului, care a pezentat cea mai buna oferta, pe baza criteriului pretul cel mai scazut /lot.Nu se accepta oferte alternative. Prezentarea unei oferte alternative atrage dupa sine descalificarea operatorului economic.Orice oferta valabila pe o perioada mai scurta de 60 zile de la data depunerii ofertelor, va fi respinsa ca fiind necorespunzatoare.Clauzele contractuale sunt specificate in modelul de contract.Neprezentarea documentelor de calificare, a propunerii tehnice si/sau a propunerii financiare, sau prezentarea incompleta a acestora sau in alta forma decat cea solicitata de autoritatea contractanta, are ca efect descalificarea operatorului economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642 / +40 0218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale, U.M. 02499 Bucuresti
Adresa postala: STR. DR. TABEREI NR. 7-9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel. +40 0213195653, Fax: +40 0213195770
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2012 21:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer