Licitatie Publica - CARTUSE DE TONER
Anunt de participare numarul 50422/22.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUIBRAILA
Adresa postala: STR. DELFINULUI NR.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NECULAE DUTU, Tel.0239619900, Email: [email protected], Fax: 0239619992
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CARTUSE DE TONER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul D.G.F.P. BRAILA str. Delfinului nr.1 mun. BRAILA, COD POSTAL 810210
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 11 luni
Valoarea estimata fara TVA: 354, 500RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CARTUSE DE TONER CONFORM CAIET DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 354, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.06.2008 pana la 30.04.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE CONFORM DOC DE ATRIBUIRE; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CREDITE BUGETARE; PLATA SE V-A EFECTUA PE BAZA FACTURII EMISE DE FURNIZOR IN CONDITIILE SPECIFICATE IN CONTRACT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CF. ART.44 DIN O.U.G. nr.34/2006 DACA ESTE CAZUL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neancadrarea in preved. art.181
- certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului cu valabilitate la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata
Pentru pers. juridice romane:
- certificatconstatator emis de ORC original sau copie legalizata
Pentru pers. juridice straine/fizice straine:
- docum. edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale - formularulIV.3 din capitolul III);
2.Bilant contabil/raportare contabila ultimul act; vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produseefectuate in in ultimii 3 ani formular IV.4 din capitolul III
-prezentarea autorizarii din partea reprezentantei/producatorului/distribuitorului dedicat, de a comercializa produsele oferite.- certificat ISO9001 sau echivalent ptr producator
- certificat ISO9001 sau echivalent ptr ofertant
- certificat ISO14001 ptr producator
- dovadaconformitatii produselor ( declaratii pe propria raspundere ca produsele sunt noi, nereancarcate, neremanufacturate)
-minim 3 recomandari privind indeplinirea obligatiilor asumate prin contracte avand ca obiect furnizarea de consumabile ptr. copiatoare, imprimantedin partea altor beneficiari/clienti- Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5520
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2008 13:30
Locul: SEDIUL D.G.F.P. BRAILAstr. Delfinului nr.1mun BRAILA cod postal 810210
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII AUTORIZATI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN CEL MULT 5 ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR A UNUI ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACEASTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL D.G.F.P. BRAILA
Adresa postala: STRADA DELFINULUI NR.1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Tel.619900, Fax: 619992
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2008 11:40