Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CARTUSE FILTRANTE


Anunt de participare (utilitati) numarul 135855/23.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii - Sucursala CNE Cernavoda, Tel. +40 241802770, In atentia: DANA CORINA MOLDOVEANU, Email: [email protected], Fax: +40 241239267, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0, corp C, etaj 1, biroul E 114, Serviciul Achizitii, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala CNE Cernavoda ? Serviciul Achizitii, Tel. +40 241802770, In atentia: Dana Corina Moldoveanu, Email: [email protected], Fax: +40 2412392367
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CARTUSE FILTRANTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot # 1: TD # 24190 - Cartuse filtrante pentru filtru purificare moderator 3221-FR1
Lot # 2 : TD # 24343 - Cartuse filtrante pentru filtru 3335-FR1/FR2,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42514310-8 - Filtre de aer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiete de sarcini :
Lot # 1Poz.1 - 4 buc
Lot # 2Poz.1 - 4 buc
Valoarea estimata fara TVA: 107, 427EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valorile garantiilor de participare pentru fiecare lot sunt date in Anexa B: Informatii privind loturile.Garantia de participare va avea o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se poate constitui in lei sau echivalent EURO, la cursul de schimb 1 Eur = 4.37 Lei .Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante Formular III.1.a), in original;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, in copie, - pentru EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1- pentru LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in originalOfertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, sumele stabilite in conformitate cu art.2781 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv sumele precizate in Anexa B: Informatii privind loturile.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A- cheltuieli de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. Se completeaza Formularul III.2.1.a.1 (si de tertul sustinator daca este cazul).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006. Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane:
¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
b) pentru persoane juridice / fizice straine:
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa Formularul III.2.1.a.3.
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006. Se va completa Formularul III.2.1.a.4. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante sunt :
Director Sucursala CNE Cernavoda- Ionel Bucur
Director Economic Sucursala CNE Cernavoda- Madalina Olteanu
Comisie evaluare: Daniel Elian Mircea, Adrian Ionescu, Leila Nubin, Simona Barbu, Dana Corina Moldoveanu, Luminita Livadaru, Adina Stoian, Viorel Gaceu. 1. pentru Persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conforma cu originalul?. Acesta trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.
2. pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Dupa evaluarea ofertelor in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit, ?pretul cel mai scazut?, se va publica in SEAP un anunt privind desfasurarea fazei finale de licitatie electronica si se va transmite simultan, pe cale electronica, o invitatie de participare, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile, in care se vor mentiona datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice si rezultatul primei evaluari a ofertei depuse de catre ofertantul destinatar.In cadrul licitatiei electronice, participantii vor licita electronic ?pretul total? al ofertei financiare pentru fiecare lot. Pe parcursul desfasurarii ei, acestia nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat.Pentru completarea informatiilor referitoare la licitatia electronica vezi SECT. VI.3 ? Alte informatii
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
LOT # 1- TD # 24190;LOT # 2 - TD # 24343
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 12:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 13:30
Locul: SNN-Sucursala CNE Cernavoda- str. Medgidiei nr.2, Pavilion 0, Camera E104
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art 11, alin (4) si (5) din HG 925 / 2006. Se vor completa Formularul IV.3.1 si Anexa sa.2) Alte informatii privind licitatia electronica: Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Autoritatea contractanta va atribui contractul pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP in urma finalizarii licitatiei electronice. Daca doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc (cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP, ofertantilor aflati in aceasta situatie, sa transmita electronic noi valori ale ofertelor financiare. Contractul va atribui pe baza noului clasament oferit de SEAP.ATENTIE!!! In vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici TREBUIE sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare se pot obtine de la: http: //www.e-licitatie.ro.Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SN Nuclearelectrica SA
Adresa postala: Str. Polona, nr.65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212038256, Fax: +40 213169804
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2012 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer