Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cartuse si tonere


Anunt de participare numarul 116081/25.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie
Adresa postala:  Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540139, Romania, Punct(e) de contact:  Leb Annamaria, Tel. 0265213533, In atentia:  Serviciului Aprovizionare/Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0265211944, Adresa internet (URL):  www.umftgm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cartuse si tonere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.F. Tg. Mures, str. Gh. Marinescu nr. 38, Magazia Centrala
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 143 si 156, 440RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cartuse si tonere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cartuse si tonere-Conform solicitarilor Caietului de sarcini atasat
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 143 si 156, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 3.100, 00 RON; Garantie de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, cercetare, Buget MEDCT, Fonduri Structurale ale Uniunii Europene.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Decl. de eligib., orig;2)Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, orig;3)Certif. fiscal privind achitarea impozit. si tax. locale, original sau copie legaliz., val. la data licit.4)Certif. de atest. fisc. privind oblig. de plata catre bugetul de stat, orig. sau copie legaliz., valabil la data licit.;5)Decl.priv.calitatea de partic.la procedura, orig.;6)Declar.priv.partic.la procedura in concord.cu reguliile de concurenta, orig.;7)Certif. constat. elib. de ORC, orig. sau copie legaliz., val.la data licit.;8)Certif. de inreg. elib. de Reg. Com. pentru pers. fiz. sau jurid. romane, copie certif.pt.conformitate;7)Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit pentru persoane juridice straine, in orig.sau trad.legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de informatii generale, orig;2)Ultimul bilant contabil din 30.06.2010, inregistrat de organele competente, certificat pt.conformitate pe fiecare pagina(semnat si stampilat de pers.aut
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)cuprinzand cifra de afaceri din ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Docum.emise de organism.nat sau internat.acreditate care conf.certificarea;2)Schite tehnice/fise tehnice/mostre/fotografii;3)Declar.pe proprie rasp.prin care ofert.sa demonstr.printr-un mijloc adecvat ca prod.ofertate satisf. intr-o maniera echiv.cerintele caietului de sarcini, util.acestora nu cond.la defectarea echip.sau la pierderea garantiei, iar in cazul in care apar defectiuni dator. cartuselor echiv, ofert.se obliga sa repare multif. si imprim.gratuit, iar pana la final.repar.acestora, ofert.le va inlocui pe cele defecte cu altele simil.sau de o calit.si generatie super.in cazul in care cartusele si/sau tonerele sunt fabricate de un alt prod.decat cel al echip., in orig;4)Certif.de incercari, in orig.sau copie leg.;5)Aut.de comercializare din partea prod.sau a repr.oficial al acestuia in Rom., in orig.sau copie leg.;6)Prezentarea 1 sau mai multe contracte finalizate in ultimii 3 ani;7)Lista prin.livrari in ultimii 3 ani;8)Prezentarea de mostre;9)Informatii priv.subcontractantii/asoc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)sistem de manag.al calit. ISO 9001, sau echiv, valabil, in copie conf.cu orig;certif.ISo 19752, ISO 19798 si ISO 24711, sau echiv., in copie conf.cu orig.;2)conf.Caietului de sarcini si form.2A din cap.Formulare;4)emis de o firma acreditata sau orice organism de certif.acred., care sa ateste nr.de printuri real., elem.de calit, etc.egale sau super.prod.orig.5)aut.va fi adresata catre U.M.F Tg.Mures si va cuprinde prod.ce fac obiectul achiz.;6)sa aiba ca obiect furniz.de cartuse si tonere, val. sa nu fie sub pragul de156.000, 00RON, se solicita pt.fiecare contract de exper.similara completarea a cate unui ex.de Formular 5 din cap.de Formulare, in orig.7)pt.produse similare, in orig.;8)prezentarea de mostre este oblig.pt.toate cele 50 de prod.din caietul de sarcini.Mostrele vor fi prezentate in ambalajul orig., nedesf..NU se accepta prod.reambalate sau deschise.Firmele care nu prezinta mostre vor fi respinse;9)se va prezenta o declar.pe proprie rasp.in acest sens, in orig.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lic.desch.cu etap.finala de lic.electr.Elementele ofertei ce vor face obiectul proc.repetitiv de ofertare: Pret;Nr.de runde: 1 cu o durata de 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2011 11:00
Locul: UMF Tg Mures, str.Gh.Marinescu, nr.38, Directia Economica, Serviciul Aprovizionare/Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de licitatie numiti prin Decizie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.F. Tg. Mures - Biroul Juridic
Adresa postala:  Str. Gh. Marinescu nr. 38, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540139, Romania, Tel. 0265/213533, Email:  [email protected], Fax:  0265/211944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2011 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer