Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cartuse si tonere 2


Anunt de participare numarul 128638/19.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie
Adresa postala:  Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540139, Romania, Punct(e) de contact:  Leb Annamaria, Tel. 0265213533, In atentia:  Serviciului Aprovizionare/Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0265211944, Adresa internet (URL):  www.umftgm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cartuse si tonere 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.F. Tg. Mures, str. Gh. Marinescu nr. 38, Magazia Centrala
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 69, 565 si 338, 365RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cartuse si tonere 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cartuse si tonere-Cantitati conform solicitarilor Caietului de sarcini atasat
Valoarea estimata fara TVA: intre 69, 565 si 338, 365RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 6.700, 00 RON; Garantie de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a acordului-cadru
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, cercetare, buget MECTS, Fonduri structurale ale Uniunii Europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Decl.de eligib., or;2)Decl.privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, or;3)Certif.fiscal elib.de Dir.de Imp.si Taxe Loc.a unit.adm.ter.pe raza car.soc.are sed.soc, care sa at.ca soc.of.nu se inr.cu deb.la bug.loc, or/cop.cer.pt.con, val.la data des.of;4)Certif.de atest.fisc.el.de org.de adm.fis.al unit.admin.ter.de pe raza car.soc.are sed.soc.priv.plata obl.la bug.gen.con, or/cop.cer.pt.con, val.la data des.of;5)Decl.priv.calitatea de partic.la procedura, or.;6)Decl.priv.partic.la procedura in concord.cu regulile de concurenta, or;7)Certif.constat.elib.de ORC, or/cop.cer.pt.con, val.la data des.of;8)Certif.de inreg, cop.cer.pt.con;9)Doc.edif.care sa dov.o forma de inreg.ca persoana juridica sau de inreg/at.ori apart.din punct de vedere profesional, in conf.cu prev.leg.din tara in care ofertantul/candidatul este rezid. si doc.of.care sa at.ob de act, or/cop.cer.pt.con, pentru persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de inf.generale, or;2)Ultimul bilant contabil de la data de 30.06.2011, inreg.de organele competente, certif.pt.conf.pe fiecare pagina(semnat si stampilat de pers.aut)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)cuprinzand cifra de afaceri din ultimii 3 ani care sa aiba pr.min.val.de 600.000, 00 RON sau echiv in EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Lista prin.livrari in ultimii 3 ani;2)Cert.de man.al cal.pt.of;3)Informatii priv.subcontractantii/asoc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)pt.produse similare, in or, a carui/caror val.sa aiba pr.min.val.de 300.000, 00 sau echiv.in EURO;2)Cert.care sa at.impl.Sist.de Man.al Cal ISO 9001 sau echiv, val.(sa nu se afle intr-o forma pe cale de a-l obtine), in cop.cert.pt.conf.pe fiecare pag;3)se va prezenta o declar.pe proprie rasp.in acest sens, in or.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lic.desch.cu etap.finala de lic.electr.Elementele ofertei ce vor face obiectul proc.repetitiv de ofertare: Pret;Nr.de runde: 1 cu o durata de 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2011 11:00
Locul: UMF Tg Mures, str.Gh.Marinescu, nr.38, Directia Administrativa, Serviciul Aprovizionare/Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de licitatie numiti prin Decizie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.F. Tg. Mures - Biroul Juridic
Adresa postala:  Str. Gh. Marinescu nr. 38, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540139, Romania, Tel. 0265/213533, Email:  [email protected], Fax:  0265/211944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2011 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer