Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cartuse si tonere


Anunt de participare (utilitati) numarul 137355/11.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: BIANCA MILITARU, Tel. +40 213193601/5530, In atentia: Constantin Ionescu ? Director Infrastructura, Email: [email protected], Fax: +40 213125149, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Cartuse si tonere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, depozitul S.C. METROREXS.A., Statia de metrou 1 Mai
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 107, 310RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente: minim 2 - maxim 3, cu durata intre 8 si 12 luni. Lotul 1: val min 98.450 lei - val max 133.490 lei; Lotul 2 : val min 442.900 lei - val max 885.800 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de cartuse si tonere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala de produse ce va fi achizitionata pe durata intregului acord-cadru, este de :9.309 bucati cartuse si tonere, dupa cum urmeaza:
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru pentru Lotul 1: minim 1.385 bucati ? maxim 3.762 bucati.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent pentru Lotul 1: minim 1.385 bucati ? maxim 1.881 bucati.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru pentru Lotul 2: minim 1.336 bucati ? maxim 5.547 bucati.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent pentru Lotul 2: minim 1.336 bucati ? maxim 2.672 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 107, 310RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Este de 42.145 lei(pentru ambele loturi), respectiv pentru Lotul 1 - 5.339 lei; pentru Lotul 2 - 36.806 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1, sau?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 11) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original si care trebuie sa prevada in mod expres urmatoarele;dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de: 2.669, 80 lei(lotul 1), 4.665, 80 lei (lotul 2), 5.887, 31 lei (lotul 3) calculata in conformitate cu prevederile art. 278ยน, alin. (1), din OUG nr. 34/2006 cu mod ificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii, pentru situatiile de executare totala sau partiala mentionate in prezentul subcapitol, a tuturor membrilor asocierii. 7% din pretul fara TVA al contractului. IMM-50% din gar.de buna exec. Constituire: instrument de garantare emis de o societate bancara (F.19) ori de o societate de asigurari, prezentat in original, continand ca plata garantiei se va executa neconditionat la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Daca partile convin, gar.de buna exec. se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantulare obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil la dispozitia achizitorului. Suma min.depusa: 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din facturi pana la concurenta sumei totale. Din contul deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cat si de Trezoreria Statului la solicitarea scrisa a achizitorului, in situatia prevazuta la art. 91 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din subventie de la bugetul de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei).
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.
II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea III )
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.
II.1. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Nota: Data de depunere a ofertelor, care se regaseste la sectiunea ?Data si ora depunerii ofertelor? din invitatia de participare publicata in SEAP). Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta.
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si, in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente; certificatele trebuie prezentatesi de tertul sustinator, daca este cazul.
NOTA: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).
III. Declaratie privind respectarea regulilor concurentei
In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare cu oferta independenta" (Formularul nr. 24 din Sectiunea III).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
IV. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 25 din Sectiunea III).In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii, cat si fiecare subcontractant). Deasemenea, tertul sustinator este obligat sa depuna aceasta declaratie (daca este cazul).
Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sausunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Director General ? ing. Gheorghe UdristeDirector Economic ? ec. Nicolae Grigore
Director Infrastructura ? ing. Constantin Ionescu
Director Managementul Operatiunilor ? ing. Marin Aldea
Director Tehnic si Tehnologia Informatiei ? ing. Marius Rudnitchi
Sef Serviciu Urmarire Contracte de Exploatare ? ing. Ramona Carmen Paveliu
Sef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia Sabau
Serviciul Juridic ? cons. jr. Sorin Gheorghe
Sef Birou Achizitii Produse - ing. Simona Tataru
Biroul Achizitii Produse ? ec. Bianca MilitaruV. Calitatea de participant la procedura - asociati/subcontractanti, daca este cazul (Formularul nr. 12C din Sectiunea III)
Daca este cazul, prezentarea Formularului 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare asociat/subcontractant, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere/subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului.
Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A).Acordurile preliminare de subcontractare vor fi prezentate in original. Persoane juridice romane
Se solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Persoane juridice straine
Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vorprezenta Formularul nr. 22 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, continand informatii privind cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani.Cerinta minima pentru Lotul 1: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 250.000 lei.
Cerinta minima pentru Lotul 2: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara pe ultimii 3 aniCerinta minima Lotul 1: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina de la unu pana la trei contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 100.000 lei.Cerinta minima Lotul 2: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina de la unu pana la trei contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 800.000 lei.Indeplinirea cerintei minime va fi demonstrata astfel:
1.Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani (Formularul nr. 12D din Sectiunea III a documentatiei de atribuire).
2. Ofertantii vor prezenta documente (recomandari/ documente constatatoare) din partea beneficiarilor contractelor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara; documentele trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul contractului (explicit), valoarea si perioada de derulare a acestuia. In cazul in care documente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem ofertei care face obiectul ofertarii: pretul;ofert pot vedea cea mai buna oferta si nr de participanti, licit nu se prelungeste automat in cazul modif clasamentului, nr runde: 1, durata rundei o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2012 12:00
Locul: S.C. METROREX S.A, MTI, Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va incheia acordul cadru cu primii trei clasati dintre operatorii economici ale caror oferte sunt declarate admisibile, cu respectarea prevederilor art. 200 din O.U.G. nr. 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, asa cum prevede art. 169 alin. (2) din O.U.G. 34/2006.In termen de 3 zile de la finalizarea licitatiei electronice, operatorii economici declarati castigatori au obligatia de a transmite autoritatii contractante, in scris, in original, Formularul de oferta nr. 10A, in conformitate cu pretul rezultat in urma procesului de licitare electronica.Preturile unitare ale produselor furnizate in baza contractelor subsecvente vor fi cele rezultate ca urmare a reluarii competitiei, prin desfasurarea etapei de licitatie electronica.In situatia in care, dupa faza finala de licitatie electronica, doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerilor financiare, acelasi pret pentru un lot, autoritatea contractanta va solicita ofertantilorrespectivi o noua propunere financiara in plic inchis.Primul contract subsecvent va fi incheiat cu primul clasat (dintre semnatarii acordului cadru) in urma fazei finale de licitatie electronica, pe baza preturilor unitare rezultate ca urmare a finalizarii etapei finale de licitatie electronica.Pentru celelalte contracte subsecvente, autoritatea contractanta va relua competitia intre semnatarii acordului cadru, prin solicitarea de noi oferte financiare in scris si introducerea acestora in SEAP, in vederea licitarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vatamata poate sesiza CNSC in 10 zile incep.cu ziua urm. luarii la cunostinta despre un act al autorit contr.considerat nelegal.In cazul in care sesiz priv contin. docum de atrib din SEAP, data luarii la cunostinta este data publ docum de atrib.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213193601/5389, Fax: +40 213125149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2012 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer