Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - cartuse toner


Anunt de participare numarul 145083/20.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: BULEVARDUL UNIRII NR. 37, BUCURESTI, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: DUB GHEORGHITA DUMA ALINA NICOLETA/, Tel. +40 213187726, Email: [email protected], Fax: +40 213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: activitati de justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
cartuse toner
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Tribunalul Bucuresti, Bulevardul Unirii nr.37, sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 010, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Acordul cadru se va incheia pe 8 luni, cu maxim treioperatori economici;Contractele subsecvente se vor incheia in functie de finantare de la buget din 2(doua) in 2(doua) luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru se va incheia pe 8 luni, cu maxim treioperatori economici; Deoarece achizitionarea produselor ce face obiectul acordului cadru are caracter repetitiv, Contractele subsecvente se vor incheia in functie de finantare de la buget din 2(doua) in 2(doua) luni in vederea asigurarii activitatii instantelor de judecata.In cazul in care numarul operatorilor economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile este mai mic de 3, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de atribuire numai cu acel operator economic/acei operatori economici care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare si selectie solicitate si care au prezentat oferta admisibila.
Valoarea minima a unui contract subsecvent este de 245000 euro, iar valoarea maxima a celui mai mare contract subsecvent este de 757.500 euro.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Primul contract subsecvent se va incheia cu ofertantul castigator pentru cantitatea minima.
-Pretul contractului subsecvent se va exprima in lei.
-Valoarea minima a unui contract subsecvent este de 245000 euro iar valoarea maxima a celui mai mare contract subsecvent este de 757500 euro.Primul contract subsecvent se va incheia cu ofertantul castigator la licitatie, pentru cantitatea minima ofertata.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 010, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul in lei a garantiei de participare este de 43919 lei la curs BNR din data de 21.05.2013 Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa depaseasca cu 10 zile perioada de valabilitate a ofertei; I.M.M.beneficiaza de reduceri 50% a garantiei de participare, conform Legii nr.346/2004-Formular 1; Garantia de participare se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar(beneficiar Tribunalul Bucuresti, cod fiscal 4340633, cod IBAN: RO52TREZ7045005XXX00144, deschis la Trezoreria sector 4 Bucuresti)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si prin depunere la casieria Autoritatii; Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.85 lit(a) din H.G.925/2006 cu modificarile si compleatrile ulterioare.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art.278^1 alin.(1)(2) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-se va retine conform art. 278 indice 1 alin (1) litera c)- in cazul in care C.N.S.C. respinge pe fond o contestatie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr.2(inclusiv tertul sustinator); Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din O.G.34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit.a), lit. c)1 si lit.d) din O.G.34/2006 daca este cazul), Formular nr 3;
-Certificatul de atestare fiscala(obligatii la bugetul consolidat general, in original sau copie lizibila, stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al firmei ofertante din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertelor;
-Certificat de taxe si impozite locale(obligatii la bugetele locale) in original sau copie lizibila, stampilata pentru"conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al firmei ofertante din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertelor;
- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010-A.N.R.M.A.P.- Formular nr.4; Nota: in cazul in care ofertantul este o asociere se va completa un singur formular pe asociere;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare( se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul)Formular nr 5;
- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedinte-doamna judecator Mihaela Laura Radu, Dna ec. Gheorghita Dub, Dna. Alina Duma consilier economist, Dna.inginer Constanta Cioarec-consilier, d.l Victor Jalba-tehnician. Aceeasi comisie va avea ca supleanti : D-na Jud. Adina Cosma, D.na Emanuela Matei, D.l George Teodorescu, D-na Laura Stoiculescu;
- Declaratie, pe propria raspundere, din partea reprezentantului legal al firmei ofertante/ofertantului asociat/subcontractantului, sub sanctiunea excuderii din procedura de atribuire, ca nu sunt membrii in cadrul consiliului de administratie, actionari ori asociati, persoane salariate din cadrul Tribunalului Bucuresti si Judecatoriile arondate, soti/sotii, rude sau afini pana la gradul doi ai acestora -Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului - din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului(codurile CAEN) includ activitatile ce constituie obiectul procedurii de achizitie. Cerificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Autorizatie de functionare(pentru persoane fizice) precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea contractului(daca este cazul);
-Pentru persoanele juridice straine - autoritatea stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(trebuie sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica). Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de un traducator autorizat la data depunerii ofertei;
-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , Formular nr 6, pentru cel mult ultimii trei ani(2010, 2011, 2012)calculata in lei si euro la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv (2010:1 euro = 4.2099 lei, 2011:1 euro = 4.2379 lei, 2012:1 euro = 4.4560 lei)
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie cel putin egala sau mai mare decat valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent respectiv 757.500 euro. In cazul unei asocieri situatia economico financiara trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati in baza documentelor prezentate de fiecare asociat.
Documentele de sustinere a cifrei de afaceri sunt obligatorii. Documentele emise in alte limbi se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana autorizata/legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorii economici vor completa Formular nr 6 privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului conform cerintelor de calificare, pentru cel mult ultimii trei ani(2010, 2011, 2012)calculata in lei si euro la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv (2010:1 euro = 4.2099 lei, 2011:1 euro = 4.2379 lei, 2012:1 euro = 4.4560 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte lista principalelor furnizari similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari-Formular 7.1 si Formular 7.2.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta furnizari similare cu cele care constituie obiectul prezentei achizitii, furnizate in ultimii 3 ani. Se vor cumula valorile pentru maxim 3 contracte a caror valoare trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent in cuantum de 757500 euro.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, documente din care sa rezulte informatii relevante, avand ca obiect furnizari similare. Operatorii economici nerezidenti vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Certificat I.S.O.9001 sau echivalent pentru Sistemul de Management al Calitatii pentru cantitatea ofertata valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Se accepta ofertantii in curs de calificare care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi caertificare.
Documentele mentionate sunt obligatorii, lipsa acestor documente duce la descalificarea ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa completeze-Formular 7.1 si Formular 7.2. conform cerintelor de calificare.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta furnizari similare cu cele care constituie obiectul prezentei achizitii, furnizate in ultimii 3 ani. Se vor cumula valorile pentru maxim 3 contracte a caror valoare trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent in cuantum de 757500 euro, cursul BNR-(2010, 2011, 2012)calculata in lei si euro la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv (2010:1 euro = 4.2099 lei, 2011:1 euro = 4.2379 lei, 2012:1 euro = 4.4560 lei)Certificat I.S.O.9001 sau echivalent pentru Sistemul de Management al Calitatii pentru cantitatea ofertata valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta ofertantii in curs de calificare care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi caertificare.Documentele mentionate sunt obligatorii, lipsa acestor documente duce la descalificarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. La faza finala de licitatie electronica pot participa numai operatorii economici care sunt inregistrati in SEAP si care dupa evaluarea ofertelor depuse la sediul Tribunalului Bucuresti, au primit din partea autoritatii contractante invitatie on-line de participare la faza finala de licitatie electronica prin intermediul S.E.A.P.2. In cazul in care ofertantul nu figureaza inregistrat in SEAP, conform prevederilor art. 44 alin. 2 din H.G. 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, oferta depusa in cadrul acestei proceduri nu va putea fi luata in considerare.3. Ofertantii au disponibile, pe parcursul desfasurarii licitatiei electronice, informatiile cu privire la: numarul de participanti inscrisi la licitatie.4. Informatii relevante privind procesul licitatiei electronice : - Inainte de lansarea licitatiei electronice autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire;
- Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat catre sistem la adresa de posta electonica inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea « Notificari de sistem ».5. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul in lei fara TVA ofertat pentru furnizarea produselor care fac obiectul contractului.6. Numarul rundelor de licitare: 1;7. Durata rundei de licitare: 1 zi. Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea primei runde de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3293/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S104-177814 din 31.05.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2013 14:00
Locul: Tribunalul Bucuresti, Bulevardul Unirii nr.37, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa imputerniciti din partea operatorilor economici si alte persoane invitate sa participe la deschidere, cu aprobarea Autoritatii Contractante si a Comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru se va incheia cu ofertantii clasati pe primele trei locuri.In cazul in care 2 sau mai multe oferte sunt clasate pe acelasi loc Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au depus aceste oferte, reofertarea in plic inchis in vederea departajarii panala stabilirea finala a celor 3 castigatori.In cazul in care vor exista oferte cu preturi egale clasate pe locul 3 din clasament, modalitatea de departajare nu trebuie sa afecteze ofertantii clasati pe locurile 1 si 2.Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut, ofertantii clasati pe locul 3, avand preturi egale si elementul reofertarii fiindpretul, acestia nu-si pot imbunatatii oferta decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul economic clasat pe locul anterior, respectiv locul 2.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Bucuresti-Autoritate contractanta
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. +40 23187700, Email: [email protected], Fax: +40 21317731, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2013 17:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer