Licitatie Publica - Cartuse toner pentru imprimante si copiatoare
Anunt de participare numarul 1823/11.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA NATIONALA DE APARARE CAROL I
Adresa postala: soseaua Panduri nr.68-72, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050662, Romania, Punct(e) de contact: DORU POPA, Tel.3194880/253, Email: [email protected], Fax: 3195967
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: invatamant militar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cartuse toner pentru imprimante si copiatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 21 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 70, 000 si 124, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cartuse toner pentru imprimante si copiatoare in cantitatile indicate in documentatia de atribuire(caietul de sarcini)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cartuse toner pentru imprimante si copiatoare in cantitatile indicate in documentatia de atribuire(caietul de sarcini)
Valoarea estimata fara TVA: intre 70, 000 si 124, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Se vor atribui contracte subsecvente cu reluarea competitiei
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 30 zile incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3000 lei, garantia de buna executie 10% din valoarea fara tva a contractelor atribuite
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia.Autoritatatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OG 34/2006, certificate constatatoare privind obligatiile exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat(inclusiv cele locale), certificat constatator si certificat de inregistrare fiscala eliberate de Oficiul National Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind calitatea de participant la procedura, bilantul contabil pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul mediu al cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, minim 400000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari din ultimii trei ani, autorizare privind livrarea produselor, lista cu subcontractantii(daca este cazul), certificarea (acreditata RENAR) privindimplementarea managementului calitatii .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim : incheierea si executarea integrala in ultimii trei ani a unui contract pentru furnizarea de produse similare de minim 300000 lei (valoarea poate fi realizata prin insumarea a cel mult 4 contracte). Se vor prezenta minim 3 recomandari din partea beneficiarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2007 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.03.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.05.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.03.2007 12:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10774, Romania, Tel.0213191674, Email: [email protected], Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Nationala de Aparare "Carol I" - oficiul juridic
Adresa postala: Soseaua Panduri, nr.68-72, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050662, Romania, Tel.0213194880-270
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2007 11:37