Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cartuse toner si inkjet ( de cerneala), tonere, consumabile pentru calculatoate, copiatoare si imprimante


Anunt de participare (utilitati) numarul 135487/11.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 750250576, In atentia: Livia DOROBANTU, Email: [email protected], Fax: +40 252323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: STRADA N. IORGA, NR. 1, Localitatea: DR. TR. SEVERIN, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA /BIROUL APROVIZIONARE - MARKETING, Tel. +40 750250526, In atentia: Ioana NAVLIGU, ,Email: [email protected], Fax: +40 252323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma sub autoritateaMinisterului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Cartuse toner si inkjet ( de cerneala), tonere, consumabile pentru calculatoate, copiatoare si imprimante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RAAN?Executiv-Dr.TR.Severin, MH?Suc.Romag Prod, Calea Tg.Jiului km7, MH.
?Suc.Romag Termo, sat Halanga, com.Izvoru Barzii, MH.
-RAAN-SITON Bucuresti-Magurele, str. Atomistilor, nr.409, Ilfov
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Cartuse toner si inkjet ( de cerneala), tonere, consumabile pentru calculatoate, copiatoare si imprimante?, conform Caietului de sarcini nr. 2672/07.03.2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile si caracteristicile produselor sunt preventate in Caietul de sarcini nr. 2862/13.03.2012.
Valoarea estimata fara TVA: 549, 237.99RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1562 lei ? lotul 1 - RAAN ? Executiv RAAN; 5228 lei ? lotul 2 ? Suc. Romag Prod; 2680 lei ? lotul 3? Suc. Romag Termo; 1512 lei ? lotul 4- SITON Bucuresti.garantia de participare se constituie prin virament bancar in contulRAAN cod IBAN RO02RNCB0179 034575410001 BCR Suc. MH, sau instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original.Of.care se prezinta la procedura in calitate de IMM, vor prezenta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, cf. Legii 346/2004 prezent. in original, la vedere.Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila..Dovada constituirii GP reprezinta conditie de participare la procedura. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (respectiv 5% pt. IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular nr. 13) , in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului. In cazul neprezentarii scrisorii de garantie bancara in termen de 15 zile opereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006
Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea?, in original
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din procedura.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Completare si prezentare Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006?, in original
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota:
a)Achizitorul are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de servicii orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
Cerinta nr. 3
Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006
Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006?, in original
Nota: Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/Subcontractantulcare are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt mentionate in formularul 3.
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010)
Formular nr. 4 ? ?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?, in original
Cerinta nr. 5
Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile laplataa impozitelor si taxelor catre bugetul localformular tip emis de autoritatile competente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
Cerinta nr. 6
Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile laplatacatre bugetul general consolidat al statului
? formular tip emis de autoritatile competente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certicatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1
Declararea apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Prezentare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere aofertelor in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Ofertantul castigator are obligatia de a prezenta documentulin originalsau copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale privind situatia economico-financiara?Fisa de informatii generale? cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat..
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
: ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Cerinta nr. 2
Recomandari din partea unor beneficiari
recomandari /certificate constatatoare in conformitate cu prevederile art.971 din HG925/2006, documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate in formular care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.
Cerinta nr.3
Pentru a stabili calitatea prod.ofertat, se solicita tuturor ofertantilor depunerea de mostre ale produselor ofertate.pentru fiecare lot ofertat, se solicita mostre pentru fiecare gama de produse din lotul respectiv.
Mostrele se vor transmite pe baza de aviz de expeditie, fara facturare.
Mostrele trimise vor fi insotite de certificate de calitate/garantie, si declaratii de conformitate.Mostrele vor fi etichetate conform standard de produs.Neprezentarea de mostre va atrage dupa sine descalificarea ofertantilor.
Mostrele depuse de ofertanii castigatori, se pastreaza de achizitor la sucursalele RAAN beneficiare, ptr. compararea cu produsele livratesi se elib. furnizorului la cerere, la sediul fiecarei sucursale RAAN beneficiare, in termen de 30 de zile de la finalizarea contractului.
Mostrele depuse de ofertanii necastigatori, se elib. la cerere, in termen de 30 de zile de la transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Mostrele neridicate in termenul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertei in lei fara TVA.Eventuale limite ale valorilor pana la care pretul ofertei poate fi imbunatatit: nu exista limite.Pe parcursul licitatiei electronice, sistemul informatic nu va dezvalui identitatea si numarul ofertantilor participanti si nici cea mai buna oferta de pret.Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatieiIn cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una).Durata unei runde: 1(una) zi. Se va utiliza pasul de licitatie.In vederea participarii la licitatia electronica ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP avand certificat digital valid (pt. informatii: http: //www.e-licitatie.ro).In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare, in conformitate cu HG 925/2006 modificata prin HG 834/2009, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (Formular nr.7).In acest caz: - declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis modul concret de indeplinire a cerintelor de la cap. III.2.- ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare de la primirea solicitarii.In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire , comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in urma careia operatorii economici vor fi departajati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic R.A.A.N.
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga nr.1, Localitatea: Drobeta Tr.Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel. +40 252326147, Fax: +40 252323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2012 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer