Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Casa de oaspeti si anexe Palat Olanesti - S.R.P. Olanesti


Anunt de participare numarul 61956/21.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: S.R.P.Olanesti Aleea Salcamilor nr. 2, Olanesti, Tel.0250775355, In atentia: Serban Vasile, Email: [email protected], Fax: 0250775495
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regieeutonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrare deimobilepebazadetarifesicontracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Casadeoaspetisianexe PalatOlanesti - S.R.P.Olanesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: S.R.P.Olanesti Aleeasalcamilor nr. 2 Olanesti jud. Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sevorexecutalucrarideconstructiimontaj pentru realizarea unuicorp anexa, inclusivracordurilenecesarepentru utilitati, drumuri, platforme, alei, plantatii,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Operatoruleconomicvarealizaobiectivul deinvestitiecuprinsindocumentatiadeatribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 434, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
100000lei garantie departicipare5% garantiede bunaexecutie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
obiectivul deinvestitiese varealizadin surselepropriialeR.AA.P.P.S.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, dacaeste cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
eligibilitate, neincadrareainart. 181 c1 din OUG 34/2006, completatcuOUG 94/2007, declaratieparticipant laprocedura, certificatconstatator Registrul Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantcontabil 31.12.2007, informatii generale, certificatconstatator platadatoriilor lastat la data de 30.07.2008, lichiditate mai mare de 100%, solvabilitatepatrimonialamai mare de 30%
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra mediedeafaceri peultimii 3ani minim. 20000000lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
listaprincipalelorlucrari executate in ultimii 5ani, experiantasimilara, 3recomandari delaalti beneficiari, lista desubcontractanti, certificat EN ISO 9001;
OHSAS 18001/2004, SREN ISO 14001/2005, resurse umane (RTE, CQ), dotariletehnice,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoareainsumataa celor 2lucrari distincte executate/receptionate trebuie safiedeminim 3700000lei, inclusiv recomandarile de labeneficiari,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2008 00:13
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: lacasieriaS.R.P.Olanesti Aleea Salcamilor nr. 2, Olanesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2008 14:00
Locul: S.R.P.Olanesti Aleea Salcamilor nr. 2, Olanesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoaneleimputernicitedeoperatoriieconomici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic - R.A.A.P.P.S.
Adresa postala: stradaMoliere nr. 6-8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Tel.0212080769, Email: [email protected], Fax: 0212080400
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2008 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer