Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Casa Sanatatii, comuna Remetea, judetul Harghita


Anunt de participare numarul 62752/02.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA REMETEA
Adresa postala: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Localitatea: Remetea, Cod postal: 537250, Romania, Punct(e) de contact: ELEMIR LACZKI-ALBERT, Tel.0266352101, In atentia: Domnului primar, Email: [email protected], Fax: 0266352102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Casa Sanatatii, comuna Remetea, judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Remetea, judetul Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este construirea Casei de Sanatate in teritoriul administrativ al comunei Remetea, in care vor functiona urmatoarele grupe de functiuni: cabinete medicale, statie de salvare, farmacie, sediu unitate pompieri civili, birouri, locuinte de serviciu, centrala termica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
total lucrari conform listelor de cantitati din proiectul tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 1, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 35000 RONgarantia de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri guvernamentale, buget local si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociatie-subcontractanti cu conditia precizarii partilor care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere ale acestora
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
persoana juridica inregistrata, cu domeniul de activitate in constructii edilitare1.declaratie privind eligibilitatea
2.declaratia privind neincadrarea in art.181 din Ordonanta
3.prezentare indeplinire obligatiilor fiscale
4.capacitate de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilant contabil auditat peanul de referinta 2007 in extras
2.informatii privind cifra de afaceri
3.solvabilitate patrimoniala
4.lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- bilant contabilpozitiv (active circulante nete>0)-lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) ; nivelul minim impus: 100% (in baza bilantului contabil pe anul 2007)-solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) ; nivelul minim impus: 30% (in baza bilantului contabil pe anul 2007)-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 5.500.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani
2.experienta similara
3.declaratie privind echipamente tehnice, utilaje, instalatii
4.informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului , efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani5.standarde de asigurare a calitatii
6.informatii privind subcontractanti si asocierea (daca este cazul)
7.informatii privind asocierea (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara: realizarea in ultimii 5 ani a cel putin a unui contractsimilar in valoare minima de 950.000 lei fara TVA; un numar minim de 25 angajati proprii la nivelul anului 2007; studii superioare de specialitate si minim 5 ani vechime in specialitate pentru seful de santier, atestare prevazuta de legepentru responsabil tehnic cu executia, cu valabilitate in momentul depunerii ofertei; Certificat ISO 9001 (sau echivalent)siprezentarea sistemului propriu de asigurare si conducere a calitatii, elaborat pentru lucrarea supusa licitatiei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin cumparare directa de la sediul autoritatii contractanta, cu plata la caseria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2008 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii autorizati si invitatii ai autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Remetea departament juridic
Adresa postala: P-ta Cseres Tibor nr.10, Localitatea: Remetea, Cod postal: 537250, Romania, Tel.0266-352101, Email: [email protected], Fax: 0266-352102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2008 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer