Licitatie Publica - CAZANE, ARZATOR, BOILERE, STATII DE DEDURIZARE A APEI, VASE DE EXPANSIUNE SI POMPE DE RECIRCULARE
Anunt de participare numarul 11034/24.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: DOREL BAIC, Tel.0264-593275, In atentia: ROSCA ADRIAN, Email: [email protected], Fax: 0264-593276
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CAZANE, ARZATOR, BOILERE, STATII DE DEDURIZARE A APEI, VASE DE EXPANSIUNE SI POMPE DE RECIRCULARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CONFORM DOCUMENTATIEI ATASATE. Produsele de la pozitia 15 vor fi livrate si receptionate la sediul unitatii achizitoare (U.M. 02032 Cluj-Napoca), fara a fi necesar montajul lor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-proiect de instalare avizat conform din punct de vedere alschemei termomecanice pentru pozitiile 1-8 din caietul de sarcini de un agent economic autorizat de ISCIR-furnizare produs-demontare utilaje vechi-instalare produs ofertat-efectuare probe-obtinere autorizatii ISCIR de punere in functiune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29715210-9 - Echipament de incalzire centrala (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
74232120-1-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI ATASATE.
Valoarea estimata fara TVA: 504, 201.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Poz1= 2400 Poz9 =400Poz2= 1000 Poz10=200Poz3= 1000 Poz11=100Poz4=700 Poz12=100Poz5=300 Poz13=100Poz6=300 Poz14=50Poz7=400 Poz15=900Poz8=200
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cu angajament ferm
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale se elibereaza de Primarie, cu valabilitate la data limita de depunere ofertei;
Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat cu valabilitate la data limita de depunere a ofertei
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile din care sa rezulte ca societatea are profilul activitatii in legatura cu obiectul contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
are acces la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie pentru cel putin 30% din obiectul contractului, pentru fiecare pozitie la care se liciteaza
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic va declara cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.A se vedea dovumentatia atasata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatii emise de ISCIR pentru domeniile de activitate necesare indeplinirii contractului (proiectare, montare- instalare, punere in fuctiune, verificari tehnice periodice, service si reparare). In cazul in care ofertantul va subcontracta parte din obiectul contractului autorizatiile ISCIRpentru domeniile de activitate necesare indeplinirii contractului vor fi prezentate pentru subcontractant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse executate in ultimii 3 ani (formular nr.12 D) din care sa rezulte executarea unui contract similar (sau 3 contracte cumulate), insotita derecomandare privind calitatea produselor furnizate si a serviciilor accesorii din partea beneficiarului.A se vedea dovumentatia atasata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: RO35TREZ2165032XXX007143 deschis la Trezoreria Cluj-Napocala casieria unitatii beneficiare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2007 10:00
Locul: Sediul U.M. 02032 Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti care sa prezinte la deschidere imputernicire din partea operatorului economic.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stravropoleos nr. 6 Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: office @ cnsc.ro, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Cluj Napoca Sectia comerciala si de conteciosadministrativ fiscal
Adresa postala: Calea Dorobantilor, Nr. 2-4, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264595812
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2007 11:17