Licitatie Publica - Ceasuri stradale cu montaj
Anunt de participare numarul 43693/15.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: RAMONA DUTA, Tel.0250731016 int.126, Email: [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Ceasuri stradale cu montaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Zona centrala -intersectia B-dul Calea lui Traian cu str. Regina maria si Scuar gara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie ceasuri stradale cu montaj.Montarea se va face in fundatie inclusiv racordul electric si tot ce este necesar pana la punerea in functiune a acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33511000-5 - Ceasuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1(unu)ceas stradal cu doua fete, 1(unu) ceas stradal cu patru fete.
Valoarea estimata fara TVA: 403, 361RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
80 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare =8.000 lei.Garantia de buna executie =5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.Plata se efectueaza prin ordin de plata in termen de 30 de zile de la emiterea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare formulare A-declaratie privind eligibilitatea
-completare formular B- declaratie conf. art.181
-certificat de plata a taxelor si impozitelor locale
-certificat de plata a taxelor catre bugetul consolidat al statului
-certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente
-certificat de inregistrare emis de Camera de comert si industrie
- statutul firmei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil :30 iunie 2007;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani: 900.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor livrari in ultimii 3 ani(Se completeaza formularul C1 );
- recomandari din partea a cel putin doi beneficiari;
- asigurare cu echipamente , utilaje, mijloace fixe care sa asigure indeplinirea contractului;formular E- asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului; formular F- certificate de conformitate produse eliberate de organisme autorizate.Completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara cel putin doua copii dupa doua contractede produse similarein valoare cumulata de 120.000 lei cu TVA;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
52%
Descriere:
2.
garantia produselor
20%
Descriere:
3.
durata de furnizare cu montaj
28%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Doc.poate fi achitata la casieria Primariei sau cu OP in contul RO14TREZ67121360250XXXXX, beneficiar Primaria mun.Rm.Valcea, cod fiscal 2540813
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2008 12:00
Locul: Primaria mun. Rm. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire scrisa din partea firmei
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI Sectia Contencios administrativ
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0380084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic contencios al Primariei mun. Rm. Valcea
Adresa postala: str. G-ral Praporgescu, nr. 14, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2008 10:42