Licitatie Publica - CELULE DE MEDIE TENSIUNE COMPLET ECHIPATE NECESARE LA LUCRARI DE INVESTITII PENTRU SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA SI SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA
Anunt de participare (utilitati) numarul 79936/13.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: ANISOARA MEMENDUF, Tel.0241.80.53.07, In atentia: Serviciul Achizitii si Antreprize, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.11, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CELULE DE MEDIE TENSIUNE COMPLET ECHIPATE NECESARE LA LUCRARI DE INVESTITII PENTRU SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA SI SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LOT 1: -41 buc. la Statia de transformare 110/20/10 kV TOMIS NORD str. Badea Cartan nr.3, CONSTANTA
-31 buc. la Statia de transformare 110/20/10 kV CENTRU I str. Nicolae Iorga nr.89A, CONSTANTA
LOT 2: -TIMISOARA, str.Sulina nr.9-DEVA, str. Depozitelor nr.23
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie celule medie tensiune pentru statiile de transformare. Pe langa livrarea produselor la destinatiile specificate de achizitor, furnizorul va asigura montajul complet al acestora in conditiile stabilite prin contract si in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31600000-2 - Echipament electric (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1:72 buc. celule
LOT 2:109 buc. celule
Valoarea estimata fara TVA: 9, 632, 551.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot1:38500/19250lei-(ptr.IMM);Lot2:57000/28500 lei(ptr.IMM).Garantia de buna executie 10%(5%-IMM) din valoarea fara TVA a contractului.DECLARATIE IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE (DACA ESTE CAZUL)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in original / copie) valabile la data deschiderii ofertelor;certificat constatator emis de Of. Reg. Comertului de pe langa Tribunal - pt. persoane juridice romane;documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica in conf. cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit - pt. persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala;Informatii privind situatia financiara Formular F4. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2008 din bilantul ultimului an.In cazul in care formularul nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantii vor prezenta in cadrul documentelor de eligibilitate dovada ca detin omologarea sau certificarea produselor, sau a faptului ca au demarat procedura de omologare sau certificare a acestora. Daca ofertantul a demarat deja procedura de omologare sau certificare trebuie sa prezinte in 30 de zile de la data adjudecarii licitatiei, in cazul in care va fi declarat castigator dovada obtinerii omologarii sau certificarii, respectand cerintele procedurii OM-CERT 01 RO anexata la Caietul de sarcini.In caz contrar contractul va fi reziliat si se va retine garantia de buna executie constituita la acesta;2.Declaratie pe propria raspundere, ca in decurs de 30 (treizeci) de zile de la semnarea contractului, in cazul in care va fi declarat castigator, va omologa sau certifica produsele si va prezenta dovada acesteia (certificatul de omologare sau certificare;3.Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea in totalitate a Procedurii de omologare, pentru produsele care nu sunt omologate;3. Autorizatii pentru livrarea produselor (in cazul distribuitorilor);4.Declaratie pe proprie raspundere ca produsele ofertate sunt conforme cu cerintele caietelor de sarcini si specificatiile ENEL;5. Pentru fiecare lot in parte, ofertantii vor prezenta o lista care cuprinde produse furnizate in ultimii 3 ani, de natura produselor ofertate, a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a fiecarui contract.Pentru fiecare contract prevazut in liste se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor.Prezentarea de recomandari care nu au legatura cu contractele prevazute in liste, nu se iau in considerare;6.Declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;7.Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;informatii privind subcontractantii, asociatii, certificate mediu, calitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va desfasura intr-o singura runda.Durata rundei va fi de 1 zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.Ofertantii nu pot vedea nr.de participanti inscrisi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Daca oferta este depusa in lb. engleza/italiana, va fi insotita de traducere autorizata in lb.romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2009 11:00
Locul: STR. NICOLAE IORGA NR.89A, CONSTANTA-SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL , SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. TRAIAN NR. 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Email: [email protected], Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE A CONTESTATIILOR VA FI DE CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR.89A, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241.805046, Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2009 12:04