Licitatie Publica - Centrala termica ?cazarma 1537 Titu
Anunt de participare numarul 101054/27.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02547 BUCURESTI
Adresa postala: STR. SUBLOCOTENENT GODEANU CONSTANTIN NR. 2-4, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013045, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN DRAGOI, Tel. 6672098, Email: [email protected], Fax: 6672098, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Centrala termica ?cazarma 1537 Titu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: cazarma 1537 Titu
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect tehnic, detalii de executie, proiect de organizare santier, proiect de autorizare de constructie, verificare de proiect, asistenta tehnica si lucrari pentru realizarea obiectivului - Centrala termica ?cazarma 1537 Titu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect tehnic, detalii de executie, proiect de organizare santier, proiect de autorizare de constructie, verificare de proiect, asistenta tehnica si lucrari pentru realizarea obiectivului - Centrala termica ?cazarma 1537 Titu
Valoarea estimata fara TVA: 489, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.07.2010 pana la 15.11.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 9.783 lei; societatile care se incadreaza in categoria IMM-urilor platesc jumatate in suma, respectiv: 4.891, 5 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul depunerii de oferta comuna , inainte de semnarea contractului se va solicita legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibilitatea; Certif.constatatoare priv.?ep.oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; certif.de ?egistrare emis de ORC; certif.constatator emis de ORC din care sa rezulte domeniul de activitate; dovezi privind IMM (daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovezi bancare (declaratie de la banca unde operatorul economic are deschis contul de garantie de buna executie, din care sa reiasa ?eplinirea corespunzatoarea contractelor pe care le-a derulat ?ultimii 5 ani)Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; Bilantul contabil pe 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri anuala trebuie sa fie egala sau mai mare dec?978.300lei, reprezent? 232.940 Euro, societatile comerciale care se incadreaza in categoria IMM-urilor vor face dovada unei cifre medii la jumatate, respectiv 489.150 lei, reprezentand 116.470 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, O lista a principalelorlucrari executate ?ultimii 5 ani, O lista a principalelor livrari de produse similare efectuate ?ultimii 3 ani, Autorizatie de la producator/importator pentru livrarea si montarea utilajelor si echipamentelor ofertate, Autorizatie ISCIR corespunzataore puterii instalate a cazanelor care utileaza centrala termica, Agremente tehnice sau certificate de conformitate CE pentru produsele ofertate, informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care va ?eplini atributii de controlor tehnic al calitatii lucrarilor executate si Responsabil tehnic cu executia, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru ?eplinirea contractului de lucrari, ?otita de C.VLista cu personalul de specialitate pe functii si meserii strict necesar pentru ?eplinirea contractului de lucrari, Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ?ultimii 3 ani, Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, instalatiile utilajele, echipamentul tehnic, mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru ?eplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie pe proprie raspundere prin care se specifica faptul ca la elaborarea ofertei operatorul economic a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii ?crise ?caietul de sarcini, Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
?deplinirea si finalizarea, ?ultimii 5 ani a minim unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare ?adrate ?codul 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de ?alzire centralade cel putin 146.745 lei, respectiv 34.941 euro (curs euro 20.05.2010 – 4, 1998 lei)Sa prezinte pentru „Responsabil tehnic cu executia si responsabil C.T.C." copii legalizate ale documentelor ce atesta aceasta calitate, emise de un organism abilitat.Sa prezinte autorizatie ISCIR corespunzatoare puterii instalate a cazanelor care utileaza centrala termica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2843
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2010 10:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele care participa la deschiderea ofertelor trebuie sa detina imputernicire din partea firmei pe care o reprezinta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEUS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30081, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios Administrativ-fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 800367, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.16.49, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str.Slt.Godeanu Constantin nr. 121-129, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013043, Romania, Tel. 021/667.20.98, Email: [email protected], Fax: 021/667.20.98
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 13:54