Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CENTRALE DE TRATARE A AERULUI SI UNITATI CONDENSARE (CHILLER)


Anunt de participare numarul 118733/02.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL "SALA POLIVALENTA"
Adresa postala:  str. Calea Piscului nr.10, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040354, Romania, Punct(e) de contact:  Florentina Marinescu, Tel. 0213162556, Email:  [email protected], Fax:  0213162557, Adresa internet (URL):  www.salapolivalenta.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SPORT
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CENTRALE DE TRATARE A AERULUI SI UNITATI CONDENSARE (CHILLER)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI, STR. CALEA PISCULUI NR.10, SECTOR 4.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CENTRALE DE TRATARE A AERULUI CU UMIDIFICATOR SI VENTILATOR DE EVACUARE - 2buc. si UNITATE CONDENSARE (CHILLER) - 2buc. CU MONTAJ SI PUNERE IN FUNCTIUNE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42500000-1 - Echipamente de racire si de ventilare (Rev.2)
45331200-8-Lucrari de instalare de echipament de ventilatie si de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 745, 674RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 34.913 lei; garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII ALE AUTORITATII NATIONALE PENTRU SPORT SI TINERET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala ; Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale;Certificat de Inregistrare (CUI) ;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul ultimelor trei exercitii financiare, Bilanturi contabile pe anii 2008, 2009, 2010, vizate/inregistrate de organele competente insotite de rapoarte anuale din partea societatilor de audit financiar si contabil recunoscute;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ;Lista cu personalul de specialitate;Autorizatia de comercializare, instalare si punere in functiune emisa de producatorul echipamentelor ; urmatoarele standarde pentru ofertanr : ISO 9001:2008 sau echivalent , ISO 14001:2004 sau echivalent; urmatoarele standarde pentru producator: ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Furnizarea, montajul si punerea in functiune a echipamentelor trebuie realizata foarte urgent intrucat C.S.N SALA POLIVALENTA VA GAZDUI UN CAMPIONAT MODIAL UNDE VOR PARTICIPA PESTE 130 DE TARI.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 6
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de furnizare, montaj si punere in functiune
42%
Descriere: Oferta cu termenul cel mai mic obtine 42 puncte
3.
Garantia acordata
13%
Descriere: Oferta cutermenul de gar. max. va obt. 13 p.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
620
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2011 11:00
Locul: C.S.N.SALA POLIVALENTA, BUCURESTI, SECTOR 4, STR. CALEA PISCULUI NR.10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii
Adresa postala:  STR.CALEA PISCULUI NR.10, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  040354, Romania, Tel. 0312457806, Email:  [email protected], Fax:  0213162557
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2011 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer