Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Centrale hidroelectrice de mica putere (CHEMP) situate in bazinul raului Sebes, zona Muntele Mic


Anunt de participare (utilitati) numarul 77995/23.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. BALKAN HYDROENERGY S.R.L.
Adresa postala: PIATA UNIRII, NR. 3, ET. 3, CAMERA: 32, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300085, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN MITU, Tel.0744608942;0356-448102, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0356-448102, Adresa internet (URL): PIATA UNIRII, NR. 3, TIMISOARA, JUD. TIMIS, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Centrale hidroelectrice de mica putere (CHEMP) situate in bazinul raului Sebes, zona Muntele Mic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: BAZINUL RAULUI SEBES(ZONA MUNTELE MIC), JUD. CARAS-SEVERIN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUIRE A 5 MICROHIDROCENTRALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213250-0 - Lucrari de constructii de cladiri industriale (Rev.2)
45231100-6-Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45251120-8-Lucrari de constructii de hidrocentrale (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSTRUIRE A 5 MICROHIDROCENTRALE
Valoarea estimata fara TVA: 22, 210, 805RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE300000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- SURSE PROPRII- FONDURI STRUCTURALE NERAMBURSABILE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pentru operatorii economici declarati castigatori pana la data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind calitatea de participant la procedura ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (original); Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie)
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele prevazute la cap Situatia personala a candidatului /ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) se demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani. ( Se completeaza Formularul B2).Se impune ca cerinta minima : cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 anisa fie mai mare sau cel putin egala cu :20.000.000 lei ( reprezentand 4.770.650 euro, la data de 15/05/2009 )2. Prezentarea ultimului bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea urmatoarelor documente :
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5anicare va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor , modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Completare Formular 12 F si tabel anexa)
2. Experienta similara (completare formular B3)
Se impune ca cerinta minima , indeplinirea uneia din urmatoarele situatii : a) valoarea unui contract de executie lucrari similare, sa fie de valoare egala sau mai mare de cat 4.400.000 lei echivalent 1.049.543 euro la data de 15/05/2009, saub) suma valorilor a cel mult 3 contracte deexecutie lucrari similare, safie de valoare egala sau mai mare de cat 7.300.000lei echivalent 1.741.287 euro la data de 15/05/2009
La solicitarea comisiei de evaluare se va prezenta contractul / contractele respective si procesul verbal de receptie aferent, in copie.Lucrari similare = Executie lucrari constructii de caldiri industriale, lucari de constructii hidrocentrale, lucrari generale de constructii de conducte, lucari de instalatii electrice3.Recomandare de la cel putin unul din beneficiarii enumerati in lista la care s-au executat lucrari similare.
4. Declaratie care contine informatii privind, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
5. Informatii referitoare la utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului;
6. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; (Completare formular 12 I)
7. Autorizatia/atestatul responsabilului tehnic cu executia(RTE) vizate la zi in copie
8. autorizatia/atestatul, reponsabilului pentru asigurarea controlului calitatii (RTC) vizate la zi in copieAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2009 10:00
Locul: S.C. BALKAN HYDROENERGY S.R.L., Timisoara, Piata Unirii, nr. 3, jud. Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel sectia de contencios-administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleosnr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult10zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator , despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 19:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer