Licitatie Publica - CENTRU ACVATIC SI DE AGREMENT
Anunt de participare la concursul de solutii numarul 229/25.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Calea UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel. +40 251408206/ +40 251408220/ +40 251408200, In atentia: arh. PAPPA RADU, arh. LIANA NICOLESCU, Email: [email protected], Fax: +40 251408240/ +40 251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
CENTRU ACVATIC SI DE AGREMENT
II.1.2) Descriere succinta
Concurs de solutii pentru obiectivul CENTRU ACVATIC SI DE AGREMENT
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Nu
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
Viabilitatea solutiei urbanistice 20.00Calitatea functionala si economicitate 20.00Calitatea plastic-volumetrica si imagine 40.00Integrarea unoralte eventuale functiuni compatibile care sa poata conduce la c profitul generat din activitatile propuse 20.00
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 23.01.2013 Ora: 16:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 31.01.2013 Ora: 12:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Da
Numarul si valoarea primelor care urmeaza sa fie acordate
Concurentilor clasati pe locurile 2 si 3 li se vor acorda premii egale in bani, in suma egala cu 15.000 lei, pentru fiecare proiect in parte.
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
Castigatorului concursului i se va acorda premiul reprezentand in atribuirea serviciilor complete de proiectare, iar concurentilor clasati pe locurile 2 si 3 li se vor acorda premii egale in bani, in suma egala cu 15.000 lei.
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Da
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. arh. PAPPA DAN RADU ? Presedinte
2. arh. PANAIT LIANA ? Membru
3. arh. DAVID MARIANA ? Membru
4. arh. IONESCU RADU ? Membru
5. arh. BERENDEI MARCEL - Membru
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Alte informatii
Concursul de solutii este organizat ca o procedura independenta conform art. 30 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, urmand ca ulterior, in baza prevederilor art. 122 lit. h) din acelasi act normativ, contractul de servicii de proiectare sa fie atribuit concurentului castigator al concursului in urma aplicarii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare.
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2012 09:20