Licitatie Publica - Centru balneoclimateric multifunctional in orasul, Borsec, judetul Harghita
Anunt de participare numarul 107703/13.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Borsec
Adresa postala: Str.Carpati nr.6/A, Localitatea: Borsec, Cod postal: 535300, Romania, Punct(e) de contact: Jo;zsef Mik, Tel. 0266337001, Email: [email protected], Fax: 0266337007, Adresa internet (URL): www.primaria-borsec.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Centru balneoclimateric multifunctional in orasul, Borsec, judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Zona Parc Central-Statiunea Borsec Bai
Judetul Harghita
Romania
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari va realiza: -infrastructura si utilitati necesare realizarii unui complex balneoclimateric-executie242 piloti forati din beton armat cu dimensiuni: diametre intre40-120 cm si lungimi de minimum10 m-construireacladirii si anexelor aferente complexului-achizitia instalatilor si a echipamentelor necesare functionarii complexului-amenajareadrumului de acces precum si platformelor-constructieterase, bazine si piscine ( interioare si exterioare ) necesare tratamentuluiComponenta de proiectare va realiza: -servicii de proiectare tehnica necesare realizarii infrastructurii de fundare prin piloti forati din beton armat-servicii de proiectare tehnica a infrastructuriisi structurii cladirii complexului balnear, ainstalatiilor si echipamentelornecesare functionarii complexului, dimensionarea si stabilirea caracteristicilor echipamentelor , a amenajarii de drumuri de acces, precum si a surselornecesare asigurarii alimentarii cu apa a piscinelor, bazinelor , saunelor a echipamentelor aferente acestora.Sisteme de control acces personal, sistem alarma-efractie, , sonorizare. Servicii de proiectare tehnica edilitare ;apa , retele termice, ventilatie, canalizare .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
45215110-1-Lucrari de constructii de statiuni termale (Rev.2)
45215120-4-Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
45262211-3-Instalare de piloti (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului consta in constructia unei cladiri multifunctionale cu utilitati , echipamente si dotare specifica , necesara tratamentelor balneoclimaterice, , executie cu proiectare inclusa
Valoarea estimata fara TVA: 4, 779, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 90.000 Euro sau echivalentul inLEI, garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, bugetul local, surse atraseEsalonarea finantarii in functie de alocatiile bugetare anuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Joint Venture/Consortiu sau Ofertanti cu subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
2. Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente sau echivalent;
6. Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma / sucursala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. cifra de afacerimedie in ultimii 3 ani2. asigurarea riscului profesional, respectiv Ofertantul are acces la, sau deja are, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a servicilor pentru perioada impusa3. bilanturilepentru ultimii 3 ani inregistrate la organul fiscal abilitat sau un document echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cifra de afacerimedie in ultimii 3 anitrebuie sa fie egala sau mai mare de echivalentul in Lei a 9.000.000 Euro, calculat la cursul mediu de schimb valutar stabilit de B.N.R. pentru anul la care s-a facut raportarea.Astfel : anul 20071 euro=3.3337 leianul 20081 euro=3.6809 leianul 20091 euro=4.2376 lei2. minimechivalentul in Lei a 500.000 Euro, calculat la cursul de schimb valutar publicat de B.N.R. pentru data publicarii anuntului de participare.3. bilanturile anilor 2007.2008.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Candidatul va prezenta lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract, insotite de certificari de buna executie.2. Candidatul va prezenta lista cu prestarile de servicii de proiectare din ultimii 3 ani care trebuie sa fie de natura si complexitatea similara proiectului supus achizitiei insotite de recomandarea beneficiarului3. Experienta similara: in realizarea a cel putin a unui contract care sa fi implicat construirea unor cladiri multifunctionale, de statiuni termale sau cladiri pt servicii specializate4.Recomandari de buna executie in original sau copie legalizata pentru contractele prezentate la aliniatul anterior la poz b1, b2, b3, b4, b5 asa cum prevede art 188 alin ( 3) litera a) din OUG 34/2006(atat pentru executant cat si pentru proiectantul nominalizat caasociat)5.Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantii (atat pentru executant cat si pentru proiectantul nominalizatcaasociat au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme abilitate.Standarde de protectie a mediului: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente emise de organisme abilitate.Standarde privind managementul securitatii si sanatatii operationale : Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria OHSAS 18001 sau certificate echivalente emise de organisme abilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. b1) Experienta similara: realizareain ultimii 5 ani a cel putin unui contract care sa fi implicat construireadecladiri multifunctionale, saude statiuni termale sau cladiri pt servicii specializate cu o valoare minima de 4.400.000 euro calculat la raportul de schimb comunicat de BNR la data aparitiei anuntului de participareb2) experienta similara in prestarea in ultimii 3 ania cel putin unui serviciu de proiectare in valoare de minimum 250.000 euro calculat la cursul de schimb comunicat de BNR la data aparitiei anuntului de participare, contract ce a vizatproiectareaa unei cladiri multifunctionale, sau de statiuni termale sau cladiri pt servicii specializateb3) -sau ca o alternativa a indeplinirii cerintelor cumulate prevazute la aliniateleb1) si b2) se acceptaprezentarea realizarii in ultimii 5 ani a cel putin unui contractin valoare de minimum4.650.000 euro calculat la cursul de schimb comunicat de BNR la data aparitiei anuntului de participare, ce a vizat proiectarea si executia decladiri multifunctionale, sau de statiuni termale, sau cladiri pt servicii specializateb4)experienta similarain executia si finalizarea a cel putin a unui contractce a vizat forarea si turnareadepiloti armati pentru fundatii avand diametrul minim de 0, 4 m si minimum 10 mlungimeb5)experienta similara in prestarea a cel putin a unui serviciu de proiectarea unor sisteme de fundare bazate pe executiasi instalarea de piloti din beton armatc) se considera indeplinirea cerinteloraliniatelor .b1, b2, b3, b4, b5, numaiin conditiile in care se prezinta contractele respectivein original sau copie legalizatasi sunt insotite de copiile legalizate ale proceselor verbale de receptie aferente investitiilor respective
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
4.
Programul de asigurare al protectiei mediului inconjura propus pe perioada executiei lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2010 12:00
Locul: Primaria Orasului Borsec
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieiReprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta, calitatea de delegat se atesta prin prezentarea uneiimputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleosnr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Targu Mures, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: strada Justitiei nr. 1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel. 0265 / 26 36 94, Email: [email protected], Fax: 0265 / 16 91 99
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Borsec ? Compartimentul Juridic Contencios
Adresa postala: str Carpati nr. 6/A, Localitatea: Borsec, Cod postal: 535300, Romania, Tel. 0266 / 33 70 01, Email: [email protected], Fax: 0266 / 33 70 07, Adresa internet (URL): www.primaria-borsec.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 13:18