Licitatie Publica - Centru de criza mobil, Echipament de masurare a coeficientului de frecare pe suprafata de miscare, Autoturisme, autoutilitare, autosanitara si microbuze
Anunt de intentie (utilitati) numarul 15927/15.07.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Mihut, Tel.2041320, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Activitti aeroportuare
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Centru de criza mobil
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Centru de criza mobil
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.08.2009
4 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in anuntul de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Echipament de masurare a coeficientului de frecare pe suprafata de miscare
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipament de masurare a coeficientului de frecare pe suprafata de miscare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.08.2009
4 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 320, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in anuntul de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Autoturisme, autoutilitare, autosanitara si microbuze
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoturisme, autoutilitare, autosanitara si microbuze
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
34114121-3-Ambulante (Rev.2)
34114400-3-Microbuze (Rev.2)
34130000-7-Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.2)
34131000-4-Camionete (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.08.2009
3 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 040, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in anuntul de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
alte informatii se vor regasi in anunturile de participare
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 3, 360, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2009 14:40