Licitatie Publica - Centru de documentare-informare si constructie corp laboratoare
Anunt de participare numarul 54495/04.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul National Petru Rares Suceava
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu nr. 24 Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720059, Romania, Punct(e) de contact: dir. adj. prof. Anca Greculeac, Tel.0330401177, 0230520822, Email: [email protected], Fax: 0330401178
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Centru de documentare-informare si constructie corp laboratoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Str. Mihai Viteazu nr. 24, loc Suceava, jud Suceava, cod 720059
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de constructie centru de documentare-informare si constructie corp laboratoare, lucrari de instalare a retelei electrice, lucrari de instalare a instalatiei sanitare, lucrari de instalare a echipamentelor de incalzire centrala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
45332400-7-Lucrari de instalare de echipamente sanitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia va presupune: -modificarea sarpantei actuale a colegiului intr-o sarpanta cu o singura apa, spre exteriorul cladirii-realizarea unei izolatii termice corespunzatore peste ultimul planseu la cladirea existenta-realizarea unui termosistem si a tencuirii exterioare peste corpul de cladire existent-construirea unui corp de cladire cu regim de inaltime P+4 care va inchide in partea posterioara latura libera a actualei cladiri in forma de U. Corpul va avea destinatia laboratoare si cabinete stiintifice si va avea grupuri sanitare proprii.-construirea unui Centru de documentare - informare (spatiu multifunctional cu 11 zone active, unele cu structura audio-video) in curtea interioara nascuta din inchiderea laturii libere a corpului de cladire existent-Pentru intreaga constructie noua: Ac=927, 32mp Ad=2.367, 09mp-Pentru contructia existenta: sarpanta existenta S=1.025, 28mp fatade existente S=3.893, 4mpValoarea estimata fara TVA: 5219988, 4 RON
Valoarea estimata fara TVA: 5, 219, 988.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 52000 lei, reprezentandaproximativ 1% din valoarea estimata a lucrarii, conf art.85/HG925
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si alte fonduri legal constituite prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art.44, 45/OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj tehnic
40%
Descriere:
2.
punctaj financiar
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 70 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii: documentatia de licitatie se obtine de la secretariatul colegiului, pe baza de cerere scrisa.Modalitate de plata: numerar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conform art.33(2)/HG925
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Colegiul National Petru Rares Suceava
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu nr 24, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720059, Romania, Tel.0230520822, Email: [email protected], Fax: 0330401178
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2008 12:29