Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Centru de documentare-informare si corp laboratoare


Anunt de participare numarul 62977/04.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul National Petru Rares Suceava
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu nr. 24 Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720059, Romania, Punct(e) de contact: D-naDir. Adj. Anca Greculeac, Tel.0330401177, 0230520822, In atentia: D-nei Dir. Daniela Dungeanu, Email: [email protected], Fax: 0330401178
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Centru de documentare-informare si corp laboratoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Suceava, Colegiul National "Petru Rares", str. M. Viteazu nr. 24, cp 720059.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie a obiectivului "Centru de documentare-informare si corp laboratoare"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
45332400-7-Lucrari de instalare de echipamente sanitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia va presupune:
-modificarea sarpantei actuale a colegiului intr-o sarpanta cu o singura apa, spre exteriorul cladirii
-realizarea unei izolatii termice corespunzatore peste ultimul planseu la cladirea existenta
-realizarea unui termosistem si a tencuirii exterioare peste corpul de cladire existent
-construirea unui corp de cladire cu regim de inaltime P+4 care va inchide in partea posterioara latura libera a actualei cladiri in forma de U. Corpul va avea destinatia laboratoare si cabinete stiintifice si va avea grupuri sanitare proprii.
-construirea unui Centru de documentare - informare (spatiu multifunctional cu 11 zone active, unele cu structura audio-video) in curtea interioara nascuta din inchiderea laturii libere a corpului de cladire existent
-Pentru intreaga constructie noua:
Ac=927, 32mp
Ad=2.367, 09mp
-Pentru contructia existenta:
sarpanta existenta S=1.025, 28mp
fatade existente S=3.893, 4mp
Valoarea estimata fara TVA: 5, 219, 988.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 52.200 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si alte fonduri legal constituite prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie pe propria raspundere privind ne incadrarea in situatiile prevazute la art.181 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident)
a).Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat
b).Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de primaria locala.
Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii procedurii si vor fi prezentate in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani2.Bilanturile contabile prescurtate la 31 decembrie 2005, 2006 si 2007 vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru ca riscul neindeplinirii contractului din cauza lipsei capacitatii financiare a contractantului sa fie redus, cifra de afaceri medie anuala a ultimilor 3 ani incheiati, din activitatea de constructii-montaj, va fi mai mare decat pragul de 15.000.000 lei (O 155/2.10.2006)4. Ofertantii vor face dovada capacitatii financiare de a executa o parte din contract cu resurse financiare proprii, prin prezentarea unei scrisori de confort emise de o banca pentru suma de 780.000 lei. Scrisoarea de confort va fi adresata Colegiului National Petru Rares si va fi insotita de o adresa de inaintare din partea bancii emitente, cu precizarea duratei de valabilitate a acesteia. Durata de valabilitate a scrisorii de confort nu va fi mai mica de 6 luni calendaristice. Se accepta in scopul sustinerii capacitatii financiare si dovada constituirii unui depozit colateral in suma de 780.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani2.Se va prezenta lista lucrarilor pe care firma le are in derulare la data prezentarii ofertei.
3.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul / ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.4.Firma va face dovada asigurarii cu toate utilajele specifice pentru executarea lucrarilor prevazute in contract (statie de betoane aflata la cel mult ore distanta de obiectivul ce urmeaza a fi construit, automacara de 20-40 t, motopompa, macara de minim 18 tf, excavator, buldozer, vibratoare de adancime, vibratoare de cofraj), precum si mijloacele de transport necesare (autobetoniere etc).
5.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Se vor asigura minimum 3 sudori, 3 fierari betonisti, 3 dulgheri, 2 tamplari. Se vor anexa copii xerox dupa cartile de munca (prima si ultima pagina) si copii xerox ale certificatelor de calificare ale muncitorilor enumerati mai sus.
6.Ofertantul va face dovada asigurarii a cel putin unui specialist (inginer constructor cu specializarea CCIA), a unui Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul CCIA si a unui responsabil cu controlul calitatii in acelasi domeniu (CQ). Se vor atasa CV-urile acestor persoane, semnate de catre titular si autorizate de catre ofertant. Vor fi prezentate copii dupa diplomele de studii, certificate de atestare si dupa contractele de munca inregistrate la Inspectoratul Teritorial de Munca sau contractele de prestari servicii, dupa caz.
8.CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului. Totodata se vor anexa copii dupa diplome.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Experienta similara Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au finalizat in ultimii 5 ani, cel putin o lucrare similaraca naturasi complexitate cu lucrarea care face obiectul achizitiei, a carei valoare sa fie mai mare decat pragul de 1.560.000 lei fara T.V.A, strict pe codurile CPV45211000-9 , 45211350-7, 45214200-2, 45214000-0, 45214700-7 (O 155/2.10.2006).Pentru lucrarea prezentata in scopul sustinerii experientei similare se va prezenta contractul de executie, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procesul verbal de receptie finala, precum si recomandare cu viza Inspectoratului de Stat in Constructii. Documentele vor fi introduse in oferta in copie. Ofertantii vor avea, la deschiderea ofertelor documentele originale, pentru a le prezenta comisiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj economic
60%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei cereri scrise adresate autoritatii contractante.Plata numerar, la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2008 10:00
Locul: Colegiul National "Petru Rares" Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia Comerciala de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/216321, Email: [email protected], Fax: 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Colegiul National "Petru Rares" Suceava
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu nr 24, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720059, Romania, Tel.0230/520822, Email: [email protected], Fax: 0330401178
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2008 18:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer