Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CENTRU DE PRELUCRARE CU AXA ORIZONTALA(MASINA DE ALEZAT SI FREZAT )


Anunt de participare numarul 51801/10.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Turbomotoare Comoti
Adresa postala: Bdl Iuliu Maniu Nr. 220D, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Pregatire Fabricatie si Urmarire, Tehnologi si Programare CN, Tel.021/434.01.98/424, In atentia: Ion Ciocan, Email: [email protected], Fax: 021/434.02.41, Adresa internet (URL): http: //www.comoti.ro, Adresa profilului cumparatorului: http: //www.comoti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National de Cercetare Dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare Fundamentala si Aplicata Turbomotoare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CENTRU DE PRELUCRARE CU AXA ORIZONTALA(MASINA DE ALEZAT SI FREZAT )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul INCDT COMOTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA UNUI CENTRU DE PRELUCRARE CU AXA ORIZONTALA(MASINA DE ALEZAT SI FREZAT CU COMANDA NUMERICA )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29412100-1 - Centre de prelucrare cu axa orizontala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 1, 386, 555RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.07.2008 pana la 15.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantie de participare: 25.000 lei (scrisoare de garantie bancara);
- Garantie de buna executie: conform prevederilor din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile alocate de la bugetul de stat si fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se admite asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea;
- declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat, valabile la data depunerii ofertei;
- certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului si copia certificatului de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la Administratia Financiara;
- certificat fiscal la 30.03.2008;
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani: minimum 4.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani;
- documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii si de protectie a mediului;
- recomandari din partea altor beneficiari (minim 3).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va efectua la casieria INCDT COMOTI, prin delegat cu imputernicire
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2008 14:00
Locul: Sediul INCDT COMOTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare; - reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 106-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.(+4) 021 332.12.40, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 332.33.77
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INCDT COMOTI
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu Nr. 220D, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel.(+4) 021 434.01.98 / 436, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 434.02.41, Adresa internet (URL): http: //www.comoti.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2008 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer