Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Centru mobil de comanda si control complex, inclusiv echipamentele de comunicatii aferente?


Anunt de participare numarul 115552/18.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bucuresti - Ilfov.
Adresa postala:  Blvd. Regina Elisabeta, nr.47, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060841, Romania, Punct(e) de contact:  Oancea George, Tel. 021.318.01.13, Email:  [email protected], Fax:  021.318.01.12, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: pregatirea, promovarea si implementarea de proiecte pentru dezvoltarea regionala in Regiunea Bucuresti ? Ilfov.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Centru mobil de comanda si control complex, inclusiv echipamentele de comunicatii aferente?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, conform caietului de sarcini si a documentatiei de atribuire
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitia de echipamente specifice pentru situatii de urgenta, in cadrul proiectului ?DEZVOLTAREA SI DOTAREA SERVICIILOR PROFESIONISTE PENTRU INTERVENTII IN SITUATII DE URGENTA IN REGIUNEA BUCURESTI-ILFOV?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35710000-4 - Sisteme de comanda, de control, de comunicatii si computerizate (Rev.2)
30210000-4-Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
32571000-6-Infrastructura de comunicatii (Rev.2)
38424000-3-Echipament de masurare si de control (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Centru de comanda si control si echipamente de comunicatii aferente - 2 buc, conform caietului de sarcini si a documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 9, 696, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - in cuantum de 190000 leiGarantia de buna executie - cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri structurale nerambursabile - POR 2007 ? 2013, Axa prioritara 3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice, Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract;Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiile generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009, Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 18.000.000 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele contracte indeplinite in ultimii 3 ani, certificatele constatatoare emise in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, datate, semnate si parafate de emitent din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara, insotite de procesele-verbale de receptie, Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Prezentarea Declaratiei privind personalul de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului (echipa de proiect), Prezentarea Angajamentului Ofertantului privind resursele umane, Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere, Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora, Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, Prezentarea obligatorie a Certificatului privind managementul pentru securitatea informatiei ISO 27001 sau certificate echivalente, Prezentarea obligatorie a Certificatului privind calitatea serviciilor IT ISO 20000 sau certificate echivalente, Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere conform careia operatorul economic se angajeaza sa tina cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, impuse de legislatia in vigoare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte similare, avand ca obiect principalele componente ale contractului care urmeaza sa fie atribuit, conform prevederilor caietului de sarcini, a caror valoare cumulata sa fie de minim 5.000.000 lei.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de echipamentele necesare pentru integrarea tuturor partilor componente in produsul final, prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate in Formularul nr. 5 nu sunt angajate pe perioada de derulare a contractului la alte contracte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
55%
55
Descriere: Componenta financiara
2.
Scalabilitatea solutiei propuse
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
3.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata de indeplinire a contractului
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
4.
Suport si asistenta tehnica in perioada de garantie
15%
15
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
5.
Elemente suplimentare privind accesibilitatea persoanelor cu dizabilitati
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
6.
Portabilitatea solutiei propuse pe alte platforme tehnologice
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2011 18:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice candidat are dreptul de a fi prezent la deschidere cu imputernicire si copie BI/CI, membrii comisiei de evaluare, eventualii observatori desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Buget local si fonduri structurale nerambursabile-PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL2007 ? 2013, Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.3. ? ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta? .
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Datorita limitarii aplicatiei informatice in privinta numarului de coduri CPV care pot fi introduse precizam in continuare lista completa a codurilor CPV aferente procedurii de atribuire: Clasificare CPV (Rev. 2): -30210000-4Masini de procesare a datelor-35710000-4 Sisteme de comanda, de control, de comunicatii si computerizate-48000000-8 Pachete software si sisteme informatice-48760000-3Pach. soft. de protectie antivirus-32571000-6Infrastructura de comunicatii-48510000-6Pach. software de comunicatii-48820000-2Servere-32524000-2Sistem de telecomunicatii-32442000-3Echipament de terminal-32531000-4Echip. de comunicatii prin satelit-38424000-3Echip.de masurare si de control-32323500-8Sistem video de supraveghere-79632000-3Servicii de formare a persoanelor-79633000-0Servicii de perfectionare a persoanelor-71356300-1Servicii de suport tehnic-39150000-8 Diverse tipuri de mobilier si de echipamente.Continuare din sectiunea depozite valorice si garantii solicitate: Forma de constituire a garantiei de participare: 1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2.ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Forma de constituire a Garantiei de buca executie Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conf. art.256 2alin.(1), lit.a)din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  B-dul Regina Elisabeta, nr 44, ap.32, et.3, sector 5 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  25093188, Romania, Tel. 021.318.01.13, Fax:  021.318.01.12
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2011 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer