Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Centru mobil de comanda si control complex, inclusiv echipamentele de comunicatii aferente


Anunt de participare numarul 128517/19.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bucuresti - Ilfov.
Adresa postala:  Blvd. Regina Elisabeta, nr.44, sc. B, et. 3, ap. 32, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060841, Romania, Punct(e) de contact:  Oancea George, Tel. 021.318.01.13, Email:  [email protected], Fax:  021.318.01.12, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de dezvoltare intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: Pregatirea, promovarea si implementarea de proiecte pentru dezvoltarea regionala in Regiunea Bucuresti ? Ilfov
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Centru mobil de comanda si control complex, inclusiv echipamentele de comunicatii aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente specifice pentru situatii de urgenta, in cadrul proiectului ?DEZVOLTAREA SI DOTAREA SERVICIILOR PROFESIONISTE PENTRU INTERVENTII IN SITUATII DE URGENTA IN REGIUNEA BUCURESTI -ILFOV
Obiectivul principal al acestei achizitii consta in livrarea unui sistem mobil integrat complet si complex care sa ofere suport pentru desfasurarea activitatilor specifice de interventie in cazul existentei unei situatii de urgenta, precum si instrumentele necesare pentru managementul situatiilor de criza in cazul producerii unor astfel de evenimente, prin integrarea mai multor componente disticte intr-un tot unitar reprezentand acel livrabil care sa corespunda intocmai necesitatilor autoritatii contractante astfel cum au fost aceastea descrise prin caietul de sarcini al achizitiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30210000-4 - Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
32571000-6-Infrastructura de comunicatii (Rev.2)
35710000-4-Sisteme de comanda, de control, de comunicatii si computerizate (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48760000-3-Pachete software de protectie antivirus (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Centru de comanda si control si echipamente de comunicatii aferente - 2 buc- conform caietului de sarcini si a documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 9, 696, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - in cuantum de 190000 lei. Garantia de buna executie - cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri structurale nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - Formularului nr. 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularului nr. 2.
Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009 si 2010- Formularul nr. 3.
Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 18.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Listei privind principalele contracte indeplinite in ultimii 3 ani - Formularul nr. 4.
Recomandari/certificate constatatoare.
Declaratie referitoare la dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-Formularul nr. 5
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are cel putin un contract/conventie de colaborare cu o unitate service autorizata R.A.R. care sa asigure integrarea subansamblelor pe autosasiu, precum si interventiile pe perioada de garantie;
Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului-Formularul nr. 6
Angajament privind resursele umane-Formularul nr. 8.
Acordul de asociere-daca este cazul.
Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora-Formularul nr. 9
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat/furnizat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, servicii/produse de natura si complexitatea celor mentionate in caietul de sarcini, a caror valoare sa fie de cel putin 5.000.000 lei exclusiv TVA.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de minim urmatoarele echipamente: 1.Calculator tip laptop/expert nominalizat in cadrul proiectului;2.Platforma software specializata pentru realizarea proiectului;3.Platforma hardware care sa permita minim rularea de aplicatii GIS;4.Facilitati de comunicare (voce/date) /expert nominalizat in cadrul proiectului.Nivel minim personal: 1.Manager de proiect2.Expert PLM (Product Lifecycle Management)3. Responsabil QMS4. Expert arhitect5. Expert GIS6. Expert analist7. Expert integrare8. Expert comunicatii9. Testeri ? 2 experti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
55%
55
Descriere: Componenta financiara
2.
Scalabilitatea solutiei propuse
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
3.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata de indeplinire a contractului
15%
15
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
4.
Suport si asistenta tehnica in perioada de garantie
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
5.
Elemente suplimentare privind accesibilitatea persoanelor cu dizabilitati
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
6.
Portabilitatea solutiei propuse pe alte platforme tehnologice
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatorii desemnati - dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL2007 ? 2013, Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.3. - ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta? .
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Datorita limitarii aplicatiei informatice in privinta numarului de coduri CPV care pot fi introduse precizam in continuare lista completa a codurilor CPV aferente procedurii de atribuire: Clasificare CPV (Rev. 2): 48510000-6Pach. software de comunicatii, 48820000-2Servere, 32524000-2Sistem de telecomunicatii, 32442000-3Echipament de terminal, 32531000-4Echipamente de comunicatii prin satelit, 38424000-3Echip.de masurare si de control, 32323500-8Sistem video de supraveghere, 79632000-3Servicii de formare a persoanelor, 79633000-0Servicii de perfectionare a persoanelor, 71356300-1Servicii de suport tehnic, 39150000-8 Diverse tipuri de mobilier si de echipamente.Standard privind securitatea informatiei-Prezentarea obligatorie a Certificatului privind managementul pentru securitatea informatiei ISO 27001 sau certificate echivalente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 (021) - 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) - 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conf. art.256² alin.(1), lit.a)din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  B-dul Regina Elisabeta, nr 44, ap.32, et.3, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  25093188, Romania, Tel. + 021.318.01.13, Email:  [email protected], Fax:  + 021.318.01.12
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2011 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer