Licitatie Publica - Centru National de Formare Profesionala a Personalului Didactic localitatea Branesti, judetul Ilfov
Anunt de participare numarul 63964/18.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA CORPULUI DIDACTIC ILFOV
Adresa postala: SLT.PETRE IONEL, NR.2, Localitatea: Branesti, Cod postal: 077030, Romania, Punct(e) de contact: UDRESCU VICTOR, Tel.021-3501402, Email: [email protected], Fax: 021-3501402
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Centru National de Formare Profesionala a Personalului Didactic localitatea Branesti, judetul Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Str. Slt. Petre Ionel, nr. 4, Branesti, Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si extindere cladire in vederea realizarii unui Centru National de Formare Profesionala aPersonalului Didactic - conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214500-5 - Lucrari de constructii de centre de formare continua (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare de detaliu si lucrari de reabilitare si extindere cladire camin;(preluat pe baza de protocol)*regim inaltime existent S partial + P + 3 Etaje; suprafata desfasurata existenta 2484;*regim inaltime propus S partial + P + 3 Etaje + partial 4 Etaje; suprafata desfasuratapropusa 3983;
In vederea realizarii unui Centru National de Formare Profesionala a Personalului Didactic - conform specificatiilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 10, 056, 126RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 120.000 lei; Garantia de buna executie in procent de 7% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006; Cazier fiscal /certificat echivalent; Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, valabil la data depunerii ofertei - pentru persoanele juridice romane; Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident - pentru persoanele juridice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabilpe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007), insotit de anexele explicativeInformatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului principal sa fie cel putin egala cu 5.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniFisa de experienta similaraDeclaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiInformatii privind subcontractantiStandarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte care sa aiba ca obiectiv realizarea unui obiectiv social cutural similarISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, sau documente echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2008 12:00
Locul: Casa Corpului Didactic Ilfov, str. Slt. Petre Ionel, nr. 2, comuna Branesti, judet Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor(art.33/HG 925)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile art. 67, alin(3) din OUG 97/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI ILFOV - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Calea 13 Septembrie, nr. 209, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050722, Romania, Tel.021./317/36/50, Email: [email protected], Fax: 021/317.36.54, Adresa internet (URL): www.isjilfov.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2008 13:39