Licitatie Publica - Centru pentru sustinerea traditiilor bucovinene
Anunt de participare numarul 111953/24.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Chiru, Tel. 0230-212696, interior 167, Email: [email protected], Fax: 0230-520593, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Centru pentru sustinerea traditiilor bucovinene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Muncipiul Suceava, judetul Suceava, Regiunea de Nord-Est, Str. Universitatii fn, pe terenul situat intre Patinoarul artificial si Scoala de arte
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este executarea lucrarilor pentru constructia centrului pentru sustinerea traditiilor bucovinene, necesar realizarii obiectivului de investitii ?CENTRU PENTRU SUSTINEREA TRADITIILOR BUCOVINENE?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45232220-0-Lucrari de constructii de posturi de transformare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Documentatiei de atribuire
Executia propriu-zisa a lucrarii de constructie consta in: - Construirea unui post de transformare nou si apoi demontarea postului de transformare vechi, si devierae retelelor si instalatiilor electrice de joasa si medie tensiune si realimentarea consumatorilor existenti in zona, in vederea eliberarii amplasamentului.- Demolarea cladirii fostei Uzine de frig si a cladirilor anexe, precum si a rezervorului apa din beton, dezafectate siaflate intr-o stare avansata de degradare.- Construirea unei cladiri noi ? investitia de baza, respectiv centrul pentru sustinerea traditiilor bucovinene.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 997, 030RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare: 115.000 leigarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 41 %Buget de stat: 9 %Buget Local :50 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.eligibilitate, decl. neincadrare art 181 din OUG 34/2006, decl. participant la procedura, decl.neincadrare art. 69(1) din OUG 34/2006, decl. ordin 314/2010, certif. plata obligatii fiscale, certif. ORC, certif inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale - cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) va fi de minim 11.500.000 lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. principalele lucrari din ultimii 5 ani
Decl. utilaje, instalatii
Decl. efective medii anuale
Autorizari si certificari specifice
Decl.Subcontractanti
Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echiv.
Standarde de protectie a mediului ISO 14001 sau echiv
Standarde pentru sistemul de management al securitatii si sanatatii ocupationale OHSAS 18001 sau echiv.
Standarde privind Sistemul de management al responsabilitatii sociale SA 8000 sau echiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantii vor face dovada ca, in ultimii 5 ani, au indeplinit contracte similare in valoare de minim 5.000.000 lei fara TVA, valoare rezultata din insumarea a maxim 2 contracte, intre care trebuie sa regaseasca cel putin 1 contract ce se refera la constructia unui post de transformare si cel putin 1 contract de constructie a unei cladiri de minim 3 nivele2.Minim un utilaj de ridicat, de efectuare a sapaturilor, statie betoane sau contract colaborare sau furnizare beton3.Experti cheie: lider de contract, RTE, inginer constructor4.Certificat ANRE C2A, autorizare ANRGN
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Numarul de runde: 1 (una).Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Suceava, bdul 1 mai, nr. 5A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia tehnica se poate accesa la urmatoarea adresa : ftp: //primariasv.ro/pub/achizitii_publice/documentatii/Centru_trad_licitatie/
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia de contencios administrativ
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel. 0230216321
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: Bdul 1 mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720024, Romania, Tel. 0230212696
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2010 15:45