Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "CENTRU REZIDENTIAL PERSOANE VARSTNICE- comuna Fantanele, judetul Prahova"


Anunt de participare numarul 122426/01.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FANTANELE (PRIMARIAFANTANELE)
Adresa postala:  COMUNA FANTANELE, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea:  Fantanele, Cod postal:  107240, Romania, Punct(e) de contact:  CONSTANTIN STRATULAT, Tel. 0244/442000, Email:  [email protected], Fax:  0244/442575, Adresa internet (URL):  Adresa postala: COMUNA FANTANELE, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: Fantanele, Str. Principala nr.389A, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"CENTRU REZIDENTIAL PERSOANE VARSTNICE- comuna Fantanele, judetul Prahova"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Fantanele, judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin implementarea contractului "CENTRU REZIDENTIAL PERSOANE VARSTNICE- comuna Fantanele, judetul Prahova" se atinge obiectivul general de ingrijire persoane varstnice in vederea cresterii calitatii vietii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4084363.44 RON fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 4, 084, 363.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 80.000 leiGarantia de buna executie 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 conform OUG nr.34/20063. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale5. Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului6. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31/12/2008, 2009, 2010 vizat si inregistrat de organul competent2. Declaratii privind cifra de afaceri globala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2008 ? 2009 ? 2010) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 7.000.000 lei respectiv.(Cumulativ in cazul societatilor mixte / consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa/fise de informatii privind experienta similara;2. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani3. Declaratie si lista resurse tehnice4. Resurse umane5. Certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent;6. Certificat ISO 14001 sau echivalent;7. Certificat ISO 18001 sau echivalent.
8. Certificat din seria SA 8000 sau certificate echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantii vor face dovada incheierii (copii dupa contractele de lucrari, recomandari si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau finale, dupa caz) in ultimii 5 ani a minim 1 contract executie lucrari avand ca obiect lucrari de tipul celor mentionate, a carui valoare sa fie de minimum 4084363.44 lei.2.Ofertantul va prezenta cel putin 1 (una) recomandare din partea beneficiarului contractului prezentat.3.Pentru executie-Se solicita prezentarea a minimum de utilaje, dupa cum urmeaza: -buldoexcavator 1 bucata-schela omologata 1 bucata-automacara de 12, 5 tone 1 bucata-Instalatie aplicat tencuieli stropitesi electrocompresor 2.5kw1 bucata-Masina de fasonatotel betoncu diametrul de pana la 40 mm, P=2, 2kW 1 bucata-Autoutilitara ? 1buc.4.Conditie minima obligatorie Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 sef santier - inginer/subinginer cu studii de inginerie - constructii civile cu o vechime de cel putin 5 ani;
-1 RTE Domeniul I - cu o vechime de cel putin 5 ani in domeniul constructii civile;
-1 RTE Domeniul IX - cu o vechime de cel putin 5 ani in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala ;
-1 CQ in domeniul constructii civile;
-Responsabil securitate si sanatate in munca ?atestat conform HG nr. 300/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie
10%
10
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de remediere
10%
10
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
cf.art.256/OUG nr.34/2006, modificat de Legea nr.278/2010, persoana vatamata poate sesiza CNSC(ca prima instanta)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala:  str.Stravropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art.256^2, alin.(1), lit.a, din O.U.G. 34/2006:5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Fintinele - Serviciul juridic
Adresa postala:  Str.Principala nr.389A, Localitatea:  Fintinele, Cod postal:  107240, Romania, Tel. 0244/442000, Email:  [email protected], Fax:  0244/442575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2011 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer