Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CENTRUL CULTURAL EDUCATIV


Anunt de participare numarul 80587/22.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI MIOVENI
Adresa postala: B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: NELA BARBUTA, Tel.0348/455113, Email: [email protected], Fax: 0248/260500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CENTRUL CULTURAL EDUCATIV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Inv. Alex. Popescu, oras Mioveni, jud. Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire Centru Cultural Educativ + Sala de Spectacol
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Functiune: Centru Cultural Educativ + Sala de Spectacol
-Regim de inaltime: Parter + 3 etaje
-Inaltime maxima cornisa(streasina): 4, 2 m
-Inaltime maxima coama: 13, 5 m
-S construita: 731, 95 m
-S desfasurata: 1.595, 15 mp
-S utila: 1.484, 15 mp
Valoarea estimata fara TVA: 5, 820, 227RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantia de participare: 100.000 lei-Garantia de buna executie: 8% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Bugetul Consiliului Local Mioveni.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-Asocire legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006
-Certificate valabile la data deschiderii ofertelor care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale
-Certificat de inregistrare
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
-Bilant contabil la finalul anilor 2006, 2007, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra de afaceri medie anuala sa fie minimum 17.000.000 lei-Lichiditate generala mai mare de 100%-Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de executie lucrari de constructii cladiri
-Pentru fiecare contract de lucrari prezentat se vor atasa procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari din partea beneficiarilor
-Certificat ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 (sau echivalente)
-Declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice utilizate
-Lista privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si asigurarea personalului de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat , in ultimii 5 ani, cel putin un contract de lucrari constructii cladiri a carui valoare sa fie egala cu minim 1.700.000 lei(fara TVA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei Orasului Mioveni, B-dul Dacia, nr.1, Mioveni, jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sect 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI- SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: str. VICTORIEI, nr.22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/219374, Fax: 0248/219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se depune in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatora unui act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic - Primaria Orasului Mioveni
Adresa postala: B-dul Dacia, nr.1, Localitatea: MIOVENI, Cod postal: 115400, Romania, Tel.0248/260500, Fax: 0248/260500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2009 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer