Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CENTRUL CULTURAL SI DE AFACERI CRAIOVA


Anunt de participare la concursul de solutii numarul 18/18.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA/ENTITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Sectiunea II: OBIECTUL CONCURSULUI/DESCRIEREA PROIECTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
CENTRUL CULTURAL SI DE AFACERI CRAIOVA
II.1.2) Descriere succinta
Schimbarea destinatiei stadionului Tineretului din municipiul Craiova, din activitati sportive in activitati social-culturale si economice.Se vor amenaja sali multifunctionale, centru de afaceri, cladiri, parcaj subteran, de suprafasa, etc.
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
74222000-1 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Criterii de selectie a participantilor
Declaratie de eligibilitate completata in conformitate art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006Certificat constatator emis de O.R.C.Certificat de inregistrare (CUI)Dovada calitatii de arhitect cu drept de semnatura, membru al Ordinului Arhitectilor din Romania sau organizatii similare din tarile Uniunii Europene sau Spatiului Economic European.
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Da
Arhitect
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
1. Functiuni care sa aduca profit Consiliului Judetean Dolj in cazul unui parteneriat public- privat ;2. Designul urbanistic ;3. Rezolvarea acceselor si spatiilor exterioare, a circulatiilor si parcarilor ;4. Rezolvarea parcajului subteran- accese si dimensionare corecta ;5. Cuprinderea tuturor functiunilor din tema de program ;6. Relationarea functiilor in asa fel incat ansamblul sa fie coerent, sa asigure fluenta si sa ofere cat mai multe valente viitorilor utilizatori ;7. Realizarea unei volumetrii care sa sustina fronturile la cele doua bulevarde si intersectia lor ;8. Volumetrie si rezolvare moderna, folosind tehnologii si materiale de ultima ora ;
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 16.07.2007 Ora: 16:00
Documente de plata
Da
Pretul: 30.00 Moneda: RON
Conditii si modalitate de plata
Numerar la casieria autoritatii contractante, sau prin ordin de plata la Trezoreria Craiova
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 24.07.2007 Ora: 11:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
Data prevazuta: 21.05.2007
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Da
Numarul si valoarea primelor care urmeaza sa fie acordate
Dupa ierarhizarea proiectelor, functie de punctajul obtinut de concurenti, se vor acorda premii egale la primele 3 (trei) proiecte clasate, in suma egala cu 10.000 lei, pentru fiecare proiect in parte.
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Nu
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Da
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. Hotararea Consiliului Judetean Dolj nr.88/26.04.2007
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2007 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer