Licitatie Publica - Centrul de ingrijire si asistenta persoane varstnice, municipiul Medias
Anunt de participare numarul 94081/11.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Medias
Adresa postala: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Iolanda Florescu, Tel.0269/803827, Email: [email protected], Fax: 0269/841198, Adresa internet (URL): www.primariamedias.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Centrul de ingrijire si asistenta persoane varstnice, municipiul Medias
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Medias, str. Acad. Ioan Moraru nr.7
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea in fazele PT+CS si DE, urmarirea executiei, obtinerea tuturor avizelor, autorizatia de construire, executia investitiei propriu zise, bransarea la utilitati , amenajari exterioare, iluminat public si darea in exploatare a imobilului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cladirea propusa a se executa pe acest amplasament va ocupa latura sudica a parcelei, cu o dezvoltare conditionata de existenta celorlalte corpuri, rezultand o constructie tip bara S+P+2E cu o intoarcere laterala si parter extins, avand o suprafata construita de cca. 642, 5 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 697, 590.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 70000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare si/sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiede eligibilitate - cerinta minimaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181- cerinta minimaCertificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCerinta obligatorie: - Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, valabil la data depunerii ofertelor;
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, valabil la data depunerii ofertelor
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, original sau copie legalizata, cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)sa fie de minim 7.000.000 lei - S-a cerut pentru a asigura participarea la licitatie a firmelor viabile si puternice din punct de vedere economic.
Bilantul contabil pe ultimul an (31.12.2008) vizat de organele competente - S-a cerut pentru analizarea capacitatii financiare a ofertantilor, a veniturilor si cheltuielilor, a profitabilitatii firmei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii (proiectare)in ultimii 3anicerinta obligatorie- se vor prezenta maxim 3 contracte de servicii (proiectare)similare, in copie, a caror valoare insumata sa fie egala cu 90.000 lei.Cel putin unul sa aiba obiect proiectarea unei cladiri sociale sau de sanatate; maxim 3 PV de receptie, in copie, aferente contractelor;maxim 3 recomandari ale beneficiarului, in original
Declaratie privind Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani-cerinta obligatorie-Se vor prezenta maxim 3 contracte de executie lucrari de constructii similare, in copie, a caror valoare insumata sa fie egala cu 3.000.000 lei;maxim 3 PV de receptie, in copie;maxim 3 recomandari din partea beneficiarului, in originalDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere-formular F
CV pentru personalul de conducere si cel implicat.Pentru RTE, atestat pentru lucrari de constructii civile se va prezenta: CV-ul, o copie legalizata a atestatului profesional, valabil la data deschiderii ofertelor si copie dupa contractul de munca inregistrat la ITM(cerinta obligatorie).Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic-formular ESubcontractantii si specializarea acestora-formular DMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna fara sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare ca o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractuluiStandarde de asigurarea calitatii-S-au solicitat documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau certificare echivalenta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa evaluarea ofertelor va avea loc o etapa finala de licitatie electronica prin intermediul SEAP;La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2010 13:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str Stravopoleus, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Medias
Adresa postala: str. Unirii nr. 10, Localitatea: Medias, Cod postal: 551025, Romania, Tel.0269845048, Fax: 0269846707
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Medias
Adresa postala: P-ta C. Coposu nr.3, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Tel.0269803840, Email: [email protected], Fax: 0269803841, Adresa internet (URL): www.primariamedias.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2010 14:19