Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Centrul integrat de dezvoltare a afacerilor prin promovarea turismului si a culturii regionale


Anunt de participare numarul 71542/03.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ALESD
Adresa postala: Alesd, Str.Bobalna Nr.3, jud.Bihor, Localitatea: Alesd, Cod postal: 415100, Romania, Punct(e) de contact: Zeno-Danut TIPTER, Tel.+40259-342539, Email: [email protected], Fax: +40259-342589, Adresa internet (URL): www.alesd-bihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Centrul integrat de dezvoltare a afacerilor prin promovarea turismului si a culturii regionale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Alesd, str. Bobalna, nr. 4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de reabilitare solicitate se vor executa la cladirea actuala a Bibliotecii Octavian Goga Alesd , str. Bobalna, nr.4., Alesd, respectiv tema prezentei lucrari este realizarea unui mediu propice functionarii activitatii specifice unei biblioteci orasenesti in conditii moderne. In acest sens se va moderniza actuala locatie prin renovare si mansardare pe intreaga suprafata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de reabilitare si mansardare solicitate se vor executa la cladirea actuala a Bibliotecii Octavian Goga Alesd , str. Bobalna, nr.4., Alesd
Valoarea estimata fara TVA: 277, 705.88EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 15.000 lei.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea lucrarilor si ofertantul castigator va emite scisoare de garantie bancara pentru suma respectiva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Phare CBC 2006 / Linia bugetara: 2006/018-446.01.01.01.14si Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere libera sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant
Prezentare certificat fiscal eliberat de CompartimentulImpozite si Taxe Locale
Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 aniBilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala - minim 2.900.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare (lucrari constructii) efectuate in ultimii 5 ani continand valorile contractelorDeclaratie privind pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic responsabil cu executia si a cadrelor de conducere cu CV-urile atasate
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice din dotare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3 lucrari similare in valoare insumata de 490.000 lei fara TVAOfertantul trebuie sa faca dovada ca are personal angajat sau sa prezinte contract de colaborare, pentru lucrarea ofertata, cu o persoana cu atestat valabil pentru Responsabil Tehnic cu ExecutiaOfertantul va demonstra prin facturi sau prin documente contabile (fise mijloace fixe) ca are in dotare sau prezinta contract de inchiriere cel putin pentru urmatoarele utilaje: Masina de tencuit 1 buc.Incarcator frontal 1 buc.Bob elevator 1 buc.Vibrator beton 1 buc.Schele metalice 200 mpPopi metalici extensibili 300 bucCertificat emis de un organism acreditat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii a activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001, a unui sistem de management de mediu ISO 14001 si a unui sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale in munca OHSAS ISO 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Termenul de garantie acordat lucrarii
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A/2/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casierie autoritatii contractante sau cu ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2009 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, reprezentantii ofertantilor in baza unei inputerniciri sau delegatii si orice persoana interesata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare CBC 2006 / Linia bugetara: 2006/018-446.01.01.01.14
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6., sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6., sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data comunicarii rezultaului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al U.A.T. Alesd
Adresa postala: str, Bobalna, nr. 3, Localitatea: Alesd, Cod postal: 415100, Romania, Tel.0259342589, Email: [email protected], Fax: 0259342589, Adresa internet (URL): www.alesd-bihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2009 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer